![]() |
guade besserung steve ! - Druckversion +- Downhill-Board (https://downhill-board.com) +-- Forum: Off Bike (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Ranger's Talk Corner & Off-Topic (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=66) +--- Thema: guade besserung steve ! (/showthread.php?tid=8659) |
guade besserung steve ! - freakazoid - 2003-04-07 *daumendrück* guade besserung steve ! - ernesto - 2003-04-07 JO schena schaas aber du bist ja no jung des geht eh rucki zucki Gute besserung und ned verzweifeln Gruss guade besserung steve ! - Tobias - 2003-04-07 so ein patscherter Hund ![]() jojo steve...de komische Slalomfoahrerei bringt gornix...i sog´s oiwei scho... ![]() guade besserung steve ! - RideOn - 2003-04-07 Gute Besserung Steve! guade besserung steve ! - Pethem - 2003-04-07 alles gute vom 2ten schulter verletzten pethem ![]() Ich bin mit einer starken prellung davon gekommen tuat aber noch immer a bissl weh ![]() ![]() guade besserung steve ! - vorarlberger - 2003-04-07 he stíp guate besserung aus dem ländle!! beim gleichem sprung wie ich letztes jahr odr? hab mir gestern in todtnau , beim fuss wo ich mir e letztes jahr in tischen gebrochen habe wo ich immernoch in therapie bin die bänder angerissen- sitze nun auch wieder daheim mit gips. guade besserung steve ! - FLo33 - 2003-04-07 NAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! des kauns jo net sein! des gleiche wochnend wie i letzts johr mei hand zatrümmert hot fordert wieder 2 opfer. des gibts jo net. mittn steve hob i grod telefoniert, hert sie net soo schlecht an wos er spricht, vowegen blick nach vor usw. aber: Daniel!!! wos mochst du?? wie hostn do wieda tan? anfoch nur pech oder zvü gas? oda beides? du wasst doch eh scho wie des is, wennma zum temporären krüppel wird... net fein. aijaijaijaijai... i wünsch eich ollen beiden beste besserung und ordentliche ärzte und net vergessen: je mehr dassma mental positiv eingstellt is, desto besser und schneller wirds wieder!!! toi toi toi jungs guade besserung steve ! - M@tzki - 2003-04-07 jo, und von mir auch gute Besserung!!!! naja 6 Wochen Pause gehn eh schnell vorbei!!!! Also, gute Besserung mein Pummelchen!!!! und lass dich gscheid von da Sandra verwöhnen.....*gg* bussal aufd Schuita ![]() ![]() Ps.: jetzt kann da RARÜ wenigstens mitn Trainieren wieder aufholen hihi *ggg* ![]() ![]() ![]() guade besserung steve ! - ClemDMC - 2003-04-07 Hi! I kenn eich, steve und vorarlberger leida ned, oba i hab a ständig Probs mit da Schuita, am Knia und am Kreiz, deshoib woass i wos des füre Leiden sand!!! ![]() ![]() guade besserung steve ! - lex - 2003-04-07 ALLEN Verletzten gute Besserung!!! guade besserung steve ! - Spucka - 2003-04-07 sodala thread is ausgedruckt und wird dem steve überreicht guade besserung steve ! - dita - 2003-04-07 nicht ausgedruckte aber ausdrückliche lg mit guter besserung ![]() guade besserung steve ! - Spucka - 2003-04-07 sodala back from LKH hab eure wünsche überbracht, steve bedankt sich recht herzlich und meint er is eh bald wieder hier, hab no a klanes foto vo ihm gmacht damits wißts das ihn eh gut geht in der Südsteiermark und er scho wieder aufn weg der besserung is guade besserung steve ! - v1per - 2003-04-07 muahah wosn des fir a bier ? ![]() guade besserung steve ! - Tobias - 2003-04-07 he Spucka, wia kannma an Steve erreichen? weil per Handy gehts ned... hoda a Telefon am Zimmer? kunntast ma jo de Nr. geben |