![]() |
morgen planai ? - Druckversion +- Downhill-Board (https://downhill-board.com) +-- Forum: Mountainbike Downhill, Freeride, Dirt (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Rennen, Strecken & Bikeparks (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thema: morgen planai ? (/showthread.php?tid=4342) |
morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 na, hob net recht Zeit zur Zeit...oba zum WE zuwe kunnts scho moi passn morgen planai ? - Old Anonym - 2002-09-24 wirklich nix zum tuan?! wochenend wäre wirklich guad, wenn i a radl hät. obwohl.... hob jo jetzt fia a paar tage a roast zum probiern. also melden falls wo-ende fahren! kb morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 Roast? wos fia oans? i bin grod am FR-überlegen... morgen planai ? - Old Anonym - 2002-09-24 in fransch seins. aber nur zum probiern wegen da rahmengröße und so weiter. von heute bis samstag, sonntag braucht ers selber wieder. hab aber keine ahnung ob er mir de fahrgenehmigung a für irgendwöche bikeparkgschichtln erteilt. was eigenes hab i leider nu ned gfundn morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 fahrerlaubnis? interessiert des wen?!? gib ma an tip: neichn FR-Rahmen in 16,5 od. 18,5"? morgen planai ? - Old Anonym - 2002-09-24 was hast geplant? was silberes mit "sexy" optik aus altmünster? 18,5" is recht groß, des hob i scho fast bei meiner cc-gurkn andererseits 16,5" is glaub i zu klein zum wirklich freeridn. i tat wahrscheinlich den größeren nehmen. morgen planai ? - mike - 2002-09-24 jo, da rainer hot grod gmant das ma uns olle de wochn amoi zamsetzn miassn!...foats es leogang`??? najo dann fetz ma hoit späta amoi,.... ps:gö da rainer kriagt viellecht a neichs kona!...angebl. 5jahre garantie!!!(des wär doch was!) break bikes not bones:-( morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 i griag daweil an neichn Chili Rahmen... normalerweise dad i 16,5 nehmen, oba i moa do griag i wegen meiner Haxn a bissi Probleme mit Sattelstütze rein/raus, also 18,5 - is jo eh zum tourenfahren. Azonic san frühestens Dezember (oiso wahrscheinlich erst Anfang 03 lieferbar) - des dauert mir zu lang. Allerdings wenn dann wer den Chili Rahmen will...kann i jo moi umsteigen ![]() morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 Stab Primo? morgen planai ? - Old Anonym - 2002-09-24 wie schauts eigentlich beim grötzi aus. kriagt er was von da versicherung oder wars fehlalarm. liefertermin von azonic weiß ich schon, des is jo s´problem sonst wär die ht- zukunft eh scho gsichert. morgen planai ? - mike - 2002-09-24 des stab deelux hatts im herbst 2000 schon nimma gegeben!!! also kannst nur des primo sein!...oder was halt next year raus kommt...keine ahnung!...aba des wird er uns ja eh nu genauer erzählen! break bikes not bones:-( morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 i hoff´ mei HT is Ende Oktober mehr Vergangenheit als Zukunft (welch´ Wortspiel...find jo a a HT Ht lustig) von da Kröte woas i nix...red´ jo koana mit mir ![]() @Weird seinem Kona: des nextjährige schaut eh a wild aus...oba de Monster kann er do nimma einituan...hehe morgen planai ? - mike - 2002-09-24 auf dein blauen flitzer bist scho recht geil! gö! eh kloa! i hoff dass mein baby nu net so boid vergangenheit is!...weil sunst hob i ka bike! ,,,ok des ds-1 aba zum dh??? na ! da christoph...der oame! möcht a leicht wieder a kona??? break bikes not bones:-( morgen planai ? - Tobias - 2002-09-24 woas gornet wos er tuat...sparen hoid. echt, soiche Oarschlecher ![]() bin gspannt ob da Rainer echt Garantie griagt morgen planai ? - mike - 2002-09-24 siagst deswegen foa i mit meim weil des fladdert ma kana!!! break bikes not bones:-( |