![]() |
Linz, näxtes weekend? - Druckversion +- Downhill-Board (https://downhill-board.com) +-- Forum: Mountainbike Downhill, Freeride, Dirt (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Rennen, Strecken & Bikeparks (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thema: Linz, näxtes weekend? (/showthread.php?tid=5004) |
Linz, näxtes weekend? - v1per - 2002-11-07 jo oba i muas eh ka bike eini sondan personen fir die bikes hod eh da stip in bus ![]() Linz, näxtes weekend? - StefanGT - 2002-11-07 dann hast wenigstens imma a guade ausred wanns die wida moi ned gfreid... "da steve is ned da und jetzt kumm i mid mein bike nirgends hin"... ![]() ![]() Linz, näxtes weekend? - v1per - 2002-11-07 eh ![]() mi gfreits sowieso nie Linz, näxtes weekend? - StefanGT - 2002-11-08 du hast da grad aber ziemlich den perfekten mantafahrer beschrieben... ![]() ![]() Linz, näxtes weekend? - el panecillo - 2002-11-08 ui ![]() naja i werd moi schaun wos si mochn losst ![]() oba zerst moi schaun dos mei neicha pc gscheid rennt sonst is ma des zmühsom ![]() Aktion: Freiheit den Michelin-Männchen! Stolzes Mitglied der Sandler-Allianz ![]() Linz, näxtes weekend? - st´ip - 2002-11-08 scheisse!!!! schaut net so guad aus mim wetter für morgen!! i hoff es is zumindest so dass ma fahren(bzw. dirtjumpen) kann!!! Slave of "Master and Slave Racing" Linz, näxtes weekend? - jevgeny - 2002-11-08 sehr windig und regen ich was net ob das an sinn hat Linz, näxtes weekend? - pagey - 2002-11-08 hob mitn pedda telefoniert und ermeinte auch es wird vieeeeeeeeeeeeel zu stürmisch zum jumpen....mich kotzt des hu...wetter an....werd morgen in der früh überlegen obs sinnmacht zu kommen !! ------------------------------------------------- www.dh-luschen.com Linz, näxtes weekend? - st´ip - 2002-11-09 na guad! miaßma des ganze halt auf nächstes wochenende verschieben!! Slave of "Master and Slave Racing" Linz, näxtes weekend? - pagey - 2002-11-09 jup ich komm sobald es der wetterfrosch zulässt, bin zwar kein schönwetter-fahrer aber fahrbar sollts halt sein ![]() ------------------------------------------------- www.dh-luschen.com Linz, näxtes weekend? - pagey - 2002-11-14 Zitat:na guad! miaßma des ganze halt auf nächstes wochenende verschieben!! wie schauts jetz aus ?? soll i noch linz kumman, wer is von euch dabei ? steve, chanel , pedda²..???? oder wieder tieschen ? sogts bescheid wann und wo wer anzutreffen wäre sonst muss ich zu plan-b übergehen und in wien fahren, (hier gibts auch a geile dual streckn zum trainieren) Linz, näxtes weekend? - st´ip - 2002-11-14 plesching warad scho a hit!!! da schanö und da peddapedda san sicha a dabei wauns weda passt, und des wirds voraussichtlich! da reek wird a weng füma hot a gsogt. oiso liet werma scho auftreiben! und nächstes wochenend daun hoit tieschen, wauns sche is! Linz, näxtes weekend? - pagey - 2002-11-14 na passt dann kum i zu euch ! SA. oder SO. ??? Linz, näxtes weekend? - st´ip - 2002-11-14 mhh, miaßma si nu mit die andern ausmachen! mir warads samstag liaba! so gegen 12 Linz, näxtes weekend? - el panecillo - 2002-11-14 jo jo mir da't des scho passn ![]() he steööööiiv wieso bistn nie icq?? |