![]() |
guade besserung steve ! - Druckversion +- Downhill-Board (https://downhill-board.com) +-- Forum: Off Bike (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Ranger's Talk Corner & Off-Topic (https://downhill-board.com/forumdisplay.php?fid=66) +--- Thema: guade besserung steve ! (/showthread.php?tid=8659) |
guade besserung steve ! - pagey - 2003-04-07 pichla hat scho wieder a opfer gefordert, wünschts dem st'ip a guade besserung, damit er was zum lesen hat wenn er in zukunft gelangweilt vorm pc die zeit totschlagt und damit die schulter schneller heilt ! genaueres solln die beteiligten schreiben (schulter hin, operation, usw.) oiso schnö fit werden ! guade besserung steve ! - v1per - 2003-04-07 jo steve guade bessarung ![]() schau a 12kg hardtail is hoid nix ;P guade besserung steve ! - Martix - 2003-04-07 jo genau! ois guate und schau dasd boid wieder fit bist (spätestens bis zum dual oder 4X in tieschen ![]() des wird scho! *daumenhoch* guade besserung steve ! - Spucka - 2003-04-07 ja leider hats an steve am Samstag dawischt, is beim großen double auf der alten Bahn aufgangen is gestern scho operiert worden( 3 bänder in der schulter gerissen und schultergelenkt bissi gesprengt) und war am abend ascho wieder zu scherzen aufgelegt werd eh heut wieder zum ihm ins LKH fahren und ihn bissi verpflegen guade besserung steve ! - niZo - 2003-04-07 gute besserung auch von mir!!! STÖÖÖEEVVV!!!! guade besserung steve ! - noox - 2003-04-07 jo scheisse!!!! Schulter is eh so g'schissn! Wie long foit a denn do aus? Guate Besserung Steve! Hab grad das Intervie auf pardauz gelesen... cool! guade besserung steve ! - chilifresser - 2003-04-07 Guate besserung auch von mir er soll den Kopf net hängen lassen und falls ihr ihn besucht an schönen gruß! ![]() guade besserung steve ! - Spucka - 2003-04-07 wenns brav seits druck i erm den thread aus und bring ihn ihm ![]() guade besserung steve ! - babi - 2003-04-07 he steve wos mochst denn du scho wieder für sochen tztzztztzt ich wünsch da guate besserung momentan hauts eh wieda an meter schnee her also versäumst eh nix von da radl saison ![]() also ohren steif halten und die schwestern guat behandeln rehabbussal aufs bauchi babsi guade besserung steve ! - Ronsn - 2003-04-07 jho von mir auch guade besserung!!! des wird scho wieda! guade besserung steve ! - downKill - 2003-04-07 ah schass! hoffentlich gehts da boid wieda bessa! owa vielleicht gibts ja ah paar fesche krankenpflegerinen, als lichtblick=) OIS guade! guade besserung steve ! - BA-Andi - 2003-04-07 so a mist.... guade und schnelle geneßung a vo mir, kopf hoch ![]() guade besserung steve ! - UiUiUiUi - 2003-04-07 jup a von mir a schnelle Reha und hoffentlich werd die schulter wieder wie vorher!!! Ois guade Steve!!! guade besserung steve ! - Haiflyer - 2003-04-07 drück dir die daumen das de bald wieder fit bis.t bye guade besserung steve ! - BATMAN - 2003-04-07 Gute Besserung wird schon wieder ich wünsch Dir, daßt nicht so ne graißliche Oberschwester hast wie ich das letzte mal hatte. Die jeden Morgen, in aller herrgotts früh ins Zimmer stürmte, Decke wegriß und fragte: "soll man woschn?" |