Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
An die Vorarlberg Crew^^
meinst du mich?

Laubfrosch schrieb:Paulo-Ferreira@live.at

ach du warst des.Rolleyes
keine ahnung, hab nur ne mail bei mir gefunden von dir. von wegen team usw.
Laubfrosch schrieb:keine ahnung, hab nur ne mail bei mir gefunden von dir. von wegen team usw.

hääh etz tscheck i nix me :confused:
i hob a mail in meinem info (at)ride-fx.de postfach.
die is vo dir. host mi?
Laubfrosch schrieb:i hob a mail in meinem info (at)ride-fx.de postfach.
die is vo dir. host mi?

was hab i den gschrieben??? Smile
habedere...

kumm oh us götzis und kenn a paar streckle...

im partenna kasch mit da bahn uffe und vom vermuntstaussesee aba.. echt lässig.

HochJoch bütat sich noch a.. gits oh a guats weagle.. hots ghoassa, war noch net döt...

Hometrail fraxern isch oh super.. leider nur mit auto zum erreicha...
--> ink

Gurtis Frastanz stoh oh a streckle... oh nur mit shutteln möglich...

Furx ge rankwil gihts oh oane... oh nur mit auto

Götzis Schreckweg isch oh ziemlich guat, aber krass... oh nur mit am Auto zum erreicha..

mit da bahna schauts schleacht us im ländle... mol schaua was us am golm würd.. bis jetzt nur guats ghört!

gruß christopher
Seas,
Kumm us Altach und kenn ou no dia une oda andre strecke,
bezüglich hochjoch ka i nur säga do führt an wunderschöna trail ahe, wia da christopher scho erwähnt hot.
gruß andre
Andre91 schrieb:Seas,
Kumm us Altach und kenn ou no dia une oda andre strecke,
bezüglich hochjoch ka i nur säga do führt an wunderschöna trail ahe, wia da christopher scho erwähnt hot.
gruß andre

bin o mol ahe aber glob da falsche weag xD. najo war ez net so berauschend, aber glob direkt abe ischas sicha cool, aber wenn 2mol fahra wilsch kumts die halt kle tür....
as got jo an blau weiß weag ahe. najo mit minam enduro bin i ou ufegfahra, jedoch mit umwegen -.- Big Grin
Wo fahrand ihr eigentlich immer ahe?
Andre91 schrieb:as got jo an blau weiß weag ahe. najo mit minam enduro bin i ou ufegfahra, jedoch mit umwegen -.- Big Grin
Wo fahrand ihr eigentlich immer ahe?

hm i fahr oft mim auto uf da fraxner fuasballplatz den treat i uffe in kugelwald den aha siehe --> ... und sunst halt götzis umgebung und so. hoch joch bin i o scho aha war ez aber net so berauschend. in park gang i ez net so oft war hür mol flims, bad hindelang und filzbach. am besta gfalla hot ma flims got echt voll ab. najo...
was verstohtsch du unter götzis und umgebung? weil für mi zellt döt da kugelweag ou no dazua... bzw fahrand ihr ou im winter? weil vllt trifft ma sich mol uf da un oda andra strecke jo Wink
Andre91 schrieb:was verstohtsch du unter götzis und umgebung? weil für mi zellt döt da kugelweag ou no dazua... bzw fahrand ihr ou im winter? weil vllt trifft ma sich mol uf da un oda andra strecke jo Wink

im winter ? na sicher ne... gang i liaber im fetta powder freeriden Smile.
i gang halt düt wo i lust han.... das ma sich mol zufällig trifft würd glob kle schwer ^^
wie isches eigentlich am muttersberg...
hon ghört des sei oh net so schlecht
werd im sommer vl in Liechtenstein arbeitn und fahr DH, Freeride, Dirt und Street

wo gehts ihr meist biken? gute spots? kann i mich vl amal anschließen??

ride on
alex
keep it tight :austria:
Hey.

Hob ma grad a paar Fotos vum Schreckweag ahgschaut. Da i döt no nia gfahra bin meine Frage nun: Fahrst du dean durch? Schaut auf da Fotos ned wirklich durchgehend befahrbar aus oder täuschen die Fotos so?

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Suche Fahrgemeinschaften aus Vorarlberg/Montafon Hilli 2 3,776 2014-02-15, 23:24
Letzter Beitrag: Hilli
  Jugend-Mountainbiker aus Vorarlberg cheggaphilipp 0 1,221 2013-01-27, 15:50
Letzter Beitrag: cheggaphilipp
  Vorarlberg und Umgebung!! fusi 38 14,692 2010-09-19, 14:46
Letzter Beitrag: mystic83
  Coole bike strecke in vorarlberg downhillboy09 2 3,357 2010-03-26, 20:44
Letzter Beitrag: kmg83
  Fahrer aus Vorarlberg/Österreich? i.love.DD 13 3,209 2007-02-15, 13:32
Letzter Beitrag: i.love.DD

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: