Bewertung:
0
Hallo
Wer weiss in welchen Skigebiet oder auf welcher Schlittelpiste man im Winter downhillen darf?? Wo ev. auch die Bikes mit der Bahn transportiert werden?? Sollte in Österreich (Vorarlberg) oder im Süden Deutschlands sein? oder auch in der Ostschweiz.
Gruss Bandi
Bewertung:
0
Wuesst ich auch gerne. Aber duerfte es net grundsaetzlich ein Problem sein sich von Schleppliften den Berg hochziehn zulassen. (Anker hintern Sitz) Oder ist beim Kauf des Lifttickets ein Sportgeraet vorgeschrieben? Ich denke nicht.
Bewertung:
0
kann ich ma echt nicht vorstellen
is j aauch gefährlich für die pisten rutscher die unberechenbar über die ganze piste fliegen
Bewertung:
0
na sowos gibts fias Radl definitiv ned...
warum soits sunst oiwei de riesen Problematik geben, daß der Mountainbikesport eigentlich zu 99% illegal is?
Do gibts scho sooo vü im Forum drüber - des brauchma iatzt ned scho wieder andiskutieren!
Bewertung:
0
wennst gans in da friha aufefoarst, und um neune wenn de lift ufoarn scho beim obaglühn bist, hot des bei uns im tiroler unterinntal no nimanden interressiert.
in hopfgarten habn mia dann unten am lift a oan mit an bike troffn und der (deutscher urlauber) hot gmoant das eam do mitn lift mitgnumma hom, gegen aufpreis (abzockalarm!!!) und auf da gegenüberliegenden seitn vom berg in söll net. da habn´s gmoand rechtlich blablabla....
mia sand do oba a in da friha scho obagfohrn hot a koan interesiert. olladings fohr i net nochand nu zum lift hi und wart ob wea wos sogt!!
wennst kan behinderst oder gefährdest weat´s net so tragisch sei. bei mia (uns) hots nu nia probs. gebn mia fohrn oba a mitn bike aufe.
grus gerry
Bewertung:
0
Zwar a klans Stückl weg, aber: Schöckl