Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
snow king kvitfjell ergebnisse
siehe hier [Bild: laugh.gif] :

http://snowking.upsolutmv.com/results/

cedric vor matti

i glaub so ca. 11. sec. hinter der zeit vom rahlves [Bild: shocked.gif]

man kann des wohl ned mit normalen DH vergleichen aber i glaub der Matti Lehikoinen wird auch im WC heur noch weiter vorn sein....krass der typ !
Zitat: i glaub so ca. 11. sec. hinter der zeit vom rahlves

do fehlen oba a poar Richtungstore [Bild: wink.gif]
mocht jo nix dafür hot da rahlves kan massenstart [Bild: wink.gif] so genau derf ma des ned sehn !
warum fehlen da a poar richtungstore? (also bei den DHlern)

steh i auf da leitung?
Der Gracia soll 128 Km/h aufm Tacho gehabt haben [Bild: icon_eek.gif]
Zitat: warum fehlen da a poar richtungstore? (also bei den DHlern)

hob ma auf dera HP des Video von Garmisch letztes Jahr angeschaut - und da stehen nur ein paar Tore ummadum (nu weniger als bei der Schi-Abfahrt) - oiso beim Super-G (mit dem die Zeiten immer verglichen werden) gehts scho vü mehr um´s Eck!

De, de beim Snow King oiwei gwinnen san eh exzellente Fahrer - aber i dad den sportlichen Wert dieses Promo-Events ned zu hoch einstufen... (ok, i hätt´ do a nix zum melden, des is scho kloar - oiso bitte ich diese meine Meinung ned gegen mich zu verwenden [Bild: icon_lol.gif])... sicher is spektakulär... und i find´ des a voi guad daß sowos gmocht wird... beste Werbung fia unsern Sport (wenn de Medien des a nu a weng mehr registriern würden...)

Des mim Massenstart is (wennst da des Video anschaust) a halb so wild... do gehts bei jedem Wiesen-MX-Rennen ärger zu... wäre a zu gefährlich (und des wissen de Fahrer woahrscheinlich a) mid de Spikes - do wird ned "hart auf hart" gfoahrn...

Wenn ned alle meiner Meinung san, is ma des a wurscht, oba i siags hoid so!

Steht ma ned zua daß i do de Leistung von irgend einem der do mitfoahrt schmälere (des stand´ grod mir absolut ned zua) - oba mehr ois an Promo-Event siag i do ned drin (oba des find i sehr guad und den hod unser Sport eh dringend nötig!)

so, und iatzt lossma des Thema wieder - weil sunst hob i do a komplett sinnlose Diskussion angezettelt (und des wü i ned!)
oiso i find skipiste + bike so ziemlich des geilste....do brauchat i dann scho fost kane rennen im somma mehr....:-)
dass ma von so am rennen net aufn sommer shcliessen kann/muss is a kloa, owa mir darat des scho taugn wenn ma sowas öfter an a skirennen anhängt....und vielleciht nu ausschreibt...mfg mike
des mit de richtungstore hob i ma a scho docht...und mi hätts scho stork gwundert wenn die auf am original superg kurs soo schnö warn....owa vielleicht is a nur schlecht gfümt und sie san eh den orig. kurs gfoan.-...

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  King of the Hill Downhillrace 2012 hillbilly 1 2,089 2012-08-03, 10:46
Letzter Beitrag: AutBerga
  King of the Hill Downhillrace 2011 hillbilly 0 2,202 2011-08-29, 18:06
Letzter Beitrag: hillbilly
  Snow Dual & 4Cross Bob Race krautl 10 5,590 2011-01-12, 16:11
Letzter Beitrag: krautl
  FOTOS Snow DH Krippenstein GloryRacer 9 3,466 2010-04-01, 00:14
Letzter Beitrag: Rüdiger
  Ergebnisse White Slide Trail Solutions 2 1,927 2010-02-21, 21:58
Letzter Beitrag: noco
  Snow Downhill Zillertal 24/25.Jänner Pedda² 55 21,337 2009-02-01, 13:35
Letzter Beitrag: slayer80
  Kleines Video vom Vienna Air King 2008 downhiller.de 4 1,657 2008-04-23, 07:28
Letzter Beitrag: Mtb-Flo
  Mountainbiker Vienna Air King 22 April LosGlazos 62 15,661 2008-04-23, 03:07
Letzter Beitrag: fixedfocus
  Snow DH 661Friereida661 32 10,942 2008-02-11, 21:10
Letzter Beitrag: MADmike29
  Austrian King of Dirt - FOTO´S frezzy 10 2,395 2007-06-13, 08:20
Letzter Beitrag: frezzy

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste