Bewertung:
0
aus Richtung Wien:
A2 (Südautobahn, Abfahrt Ilz) -Richtung Riegersburg Hatzendorf, Kapfenstein, St. Anna
stimmt das so?
Bewertung:
0
jo vom wahnsinnigen georgie hab i eh scho fotos und video gsehen wie er si übern riesendouble runterlasst... echt arg...
na dann bin i amoi gspannt wie sie tieschen 2004 so fahrt...
Bewertung:
0
werde auch freitag vormittag fahren.
hätt auch noch a spectator platzerl frei, also wenn no a wiener amal gscheit pardy mochn wü bei mir melden, hab noch a platzerl im auto frei so wies ausschaut, ohne radl hoid.
freu mich scho total, bin extra heut aus gmunden noch wean und fr früh gehts dann weider nach tieschen, des wirda hetz!
und sche wirds a, in tieschn kanns ned regnen! so afoch is des...
lg
niko
Bewertung:
0
Ich komme auch. Freu. Kenn bis jetzt nur die alte Dualstrecke das andere nur vom Netz.
Hab Freikarten.... FREUFREU
cu at Tieschen
Bewertung:
0
wie isn jetzt wettermäßig? ned so rosig oda?
Bewertung:
0
oiso de letzte meldung schaut wie folgt aus...
morgen bissl regen, freitag schon besser (im süden sonnig) und samstag schön!
aber nach tieschen fahr i sowieso, und wanns voi schifft, weil wann ma scho ned fahren kann, dann gibts wenigstens no des zeltfest *gg*...
Bewertung:
0
hallo, also i foa morgn gegn mittag nach tieschen und werd wohl am abend a bissi trainieren...
wetter ist laut wetter.at:
fr nachmittag leichtbewölkt, gegen abend leichter regen, samstag ebenfalls leicht bewölkt aber OHNE regen...nur die temps sind etwas niedrig was zwar angenehm zum fahren aber weniger gut für die party ist,,,, also dann mfg michi cu in tieschen!