Leidln! weniger Gedanken machen - mehr Radlfoahrn gehn!
Warum soll ma mim Patriot 7+ ned bergauffoahrn kinna? Foahr´ seit am halben Jahr mid am oidn Sintesi Bazooka ummadum. Wenn ma irgend einen Theoretiker fragen würde, warad des jo a a Katastrophe. Hinterbau is so seitensteif wia a abgelaufenes Essiggurkerl, der Marzocchi Dämpfer hod ned amoi a Zugstufenverstellung und is 7 Jahre alt. Drehpunktlage müsste laut euch ja auch unfahrbar sein.
Ok, Rennpferd isses keines - aber mir taugt des Radl einfach. I gfrei mi jedes moi wieder, wenn i mi draufsitzen derf. I hob´ einfoch a Freude damit, und drum macht mir auch s´Bergauffahrn mid dem Radl nix. Und i foahr ned nur Forststraßen bergauf
meine Meinung: Patriot 7+ is sicher a tolles und vielseitiges Radl, wenns dir taugt, und wenn du a Freude damit hast. Dann machen dir auch die "theoretischen" Nachteile nix aus, weilst einfoch glücklich mid dem Radl bist (so is auf jeden Fall bei mir).
sodala... des wor meine "rosa Wolken" Gefühles-Meinung... iatzt derfen wieder de Theoretiker mid 1000 Fakten, Thesen und sunst nu wos dem Radlfoahrn jeden Sinn nehmen