Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De Bullen is a fad...
kaum homa an neichn jungen bei de ordnungshüter, hab i scho a mahnung am hois :evil:
de stodinga checken anfoch ned dass des am lond a bissl ondas funktioniert. de glauben sie miassn mit ihre paragraphen über die ländliche harmonie des zusammenlebens drüba foan :eek: so a typischa voibulle, zruckgschleckte hoa vom oaschgriachn bei de vorgsetztn, marlboro sonnenglasl, und a fotzn ois hätt a an gonzn tog nua gspiebn.
zur eigentlichn soch: i bin mim radl auf ana "öffentlichen" strossn (sand jo eh fost olle), wos a gasserl is, wo am tog vielleicht 10 autos durchfoan mim wheelie entlong gfoan. wie i de kiwara gsehn hob bin i eh wieda normal weida gfoan. oba des hot scho greicht. "HE SIE....KUMMANS MOI HER DO!" und donn schwafelt der irgendwos vonwegen ob i mi ned zu benehmen woas auf öffentliche strossn. ausweis hob i a koan ghobt (woit jo grod bodn geh). des hot scho greicht. glei nomen aufgschrieben und mi bled ongmant ob i eh scho bekonnt bin bei de bullen. i hob gsogt "na" und wie er do drauf kummt. und er mant nu ob a jetzt oruafn soi. woa oba donn doch froh dass er des ned gmocht hot. so unbekannt is ma donn a ned in der gegendWink
auf jedn foi hob i mi so zommreissn miassn dass i eam ned a blede goschn ohäng, dass i des jetzt do aussa lossn muas. des is wie wenn die ana provoziert und du derfst di ned wehrn :wall: :wall: :wall: :bicycle:
oba im ernst...es gibt jo wichtigeres ois wheelende biker zu strofn. bin nur froh dass er mi ned wegen fehlende reflektoren oda licht ongredt hot.

in dem sinne wünsch i eich an glücklicheren freitog den 13.

mfg
dStGB § 328 Abs 2 Nr 3 Mit Freiheitsstrafe bis zu fünf Jahren oder mit Geldstrafe wird bestraft, wer eine nukleare Explosion verursacht!
für manche is des schon a schlimmes vergehen, auf´n hinterradl fahren.
könntest jo in ana bleden situation falsch reagieren können.

mi hat a amol ana ghabt, hat mi in da nacht direkt vom radl grissen, am linken arm dawischt. i hab ihn net gesehen weil so dunkel war und grad vom baden zruck gefahren bin. natürlich ohne reflektoren und licht und alles.
des het €15 gemacht, hab aber gesagt des i ka geld mit hab und dann hat er sie mei namen aufgeschrieben, hab ihm aber an falschen gesagt und nie bezahlt.
aber wegen wheelie fahren aufregen versteh i net.
i versteh di
haha...die haben echt nix zu tun Smile

uns habens gestern bei einer netten, fetten hausparty besucht :lol:
mich habens auch mal aufgehalten.....bin auf am radweg wo die nächsten 200m kein anderer verkehrsteilnehmer zu sehen war freihändig gfahren :2rolleyes: darauf hin hams ma angedroht das ma des radl wegnehmen.....hätt fasst grehrt Cry :3cool:
Verkaufe:
keine Sorge du bist ned der Einizige...
vergeht kaum ein Tag, an dem ich irgendwelchen Bullen ned die Fresse einschlagen möchte...aber die Vernunft hält mich dann doch davon ab.
noch Smile
Schlussfolgerung-gar nicht aufhalten lassen- einfach nächste Gasse-man is min Rad eh viel wendiger und kommt bei Ortskenntnis so leicht davon....Wink :p
entschuldignug herr inspektor, ich hab die rote ampel nicht sehen können,
mein vorderrad war im weg.... LoooL
keine Signatur

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  bullen!!!!! bunny 17 3,406 2003-12-01, 17:39
Letzter Beitrag: wald-vollernter

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste