Bewertung:
0
klingt ja mal ganz witzig!
wie schauts denn im vergleich aus mit windischgarsten?
de gatschreifen, braucht man de wirklich für die wiesenpassagen? weil wenns a boar tage nicht geregnet hat, sollte es ja doch trocken sein auf ner wiese?
Bewertung:
0
ich nehme mal an das halt noch so is wie z.b in schladming des neue waldstück bzw. champery.....da is auch jeder gatschreifen gefahren weils einfach im wald noch recht tief is.....insofern wären gatschreifen wohl ned schlecht.....
Verkaufe:
Bewertung:
0
@tobias
das soll von mir keine besserwisserei gewesen sein, ich weiß es einfach nicht besser :-) bin eigentlich ein schönwetter fahrer und bin noch nie mit gatschreifen gefahren. war mir bis jetzt zu faul welche zu kaufen bzw. zu montieren.
welche würdest du denn empfehlen fürn feuerkogel?
Bewertung:
0
Do ziagts ma jo scho an auf jetz Dh radl verkauft (hab ma dacht enduro is gscheida) aber seid i jetz vor 2tog gheat hob vom feiakogl hob ma jo docht des wird goanixmehr hob i ma a GLORY kafft wie geil i hoitz scho neama aus i. Bin FR-SA-SO immer ganztägig da wer noch wohn jo nur 20km empfernt. Des is so unglaublich das is imma nu ned glaub juhuuuju nie wieder vü sprit brauchen endlich und oldschool is ma sowieso liaba
Frage an di di mi kennan des dafoa i scho oda???? i bin optimistisch und a wouns regnet do ma wurscht geh i hoid a boa moi auf
L ittle F uckin A wesome
dere phillip.... satzzeichen woan no nie dei stärke, so is oba schiaga nimma lesboa :lol:
wir foan fix moi zusommen zum feuerkogel, passt?
lg kevin
Bewertung:
0
Zeawas wie i onnimm bist du jo woascheinli des we ned am KOGL? deaf ma hoffentlich a wóuns regnet foan
L ittle F uckin A wesome
Bewertung:
0
I bin um spätestens 9:30 in ebensee wer noch ????? rufts mi an bin eh erreichbar auch wenns mi net kennts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L ittle F uckin A wesome
Bewertung:
0
Also ich denke heute war ja sicher keiner Rocken oder doch..
wenn ja wie wars...