thisy/ TC schrieb:eijo daniel wie gehts den deim Dämpfer ?
ge scheiße, bin de letzten Tage immer erst sauspät nach Linz gekommen... und genau morgen wo ich Zeit hätte ist Weihnachtsfeier... das heißt jedenfalls, dass ich vermutlich auch am Freitag noch ned fähig sein werde, mich halbwegs grad auf a Radl sitzn zu können...
naja, mal schauen... schaut so aus, als ob da Dämpfer das bissal Öl was drinnen ist auch verloren hätte... naja... daweil ists halt so, dass die Wippe sich auch so verdreht hat, dass ma nichteinmal gscheit zum Dämpfer dran kommt... moi schauen... hoffentlich schaffs is am freitag noch zum Händler...
MC Novalis schrieb:und wenn ma dann noch 120 synchron geschaltete digitalcameras hätten, könn ma eine bullet-time kamera-fahrt à la matrix machen :mrbrown:
ich könnt 3Digitalkameras (mit video etc..) noch beisteuern...
thisy/ TC schrieb:servas
bei mir wirds am Wochenend jetzt doch nix
werdn am SA übersiedeln und i glaub ned dass i bis am nachmittag
fertig bin außerdem werd i mi nimmer rian kina wenn i des ganze
Zeig in 4 Stock aufizaht hab .
Aber wenn woits kinnt i eich de Kammera mitn Fischaug borgn
Falls ihr noch a paar Leute bräuchtets kannst das ruhig sagen... ich bin eh ned da und die anderen würden bestimmt gerne helfen...
wegen Samstag/Sonntag kann ich noch nichts sagen... bin wahrscheinlich des Wochenende Schifahren... is aber noch ned ganz fix... in den Ferien dann hätt ich aber die meiste Zeit dann eh frei...
naja, mal schauen, falls es doch nichts mitn Skifahren werden sollte, sag ichs euch...
thisy/ TC schrieb:wenn an füm darad i sagn wir sammeln des ganze nächste Jahr
szenen zamm und schneiden dann übern Winter a leiwandes vid .
mechad ned das des a irgend a scheiß wird -> also wenn dann gscheid
hab a boar freind de letztes jahr a schnowboardvid gmacht ham
und des is wirklich geil wordn ( hot aber a a boar monad dauert bis fertig
war aber mann kanns herzagn ) http://www.prodtz.com -> videos -> Flo's PrOdtZ Video 2007
lods eich moi de ersten boar mins aber und schauts eich des an .
werd mein spetzl amoi anhaun ob ma uns erna Kammarazeig ab und zua
moi ausborgn kintn
( i hab nur an Fotokammera aber des fischaug passt vielleicht eh auf videokammera a - sunst check ma uns da a konvertalinsn de kostn fast nix )
Jo, dafür wäre ich auch, dass ma des ned ganze Vid an einem Tag oder so drehen, sondern übers Jahr ein wenig verteilt... vielleicht sind dann auch ein paar geile Unfälle auf Band verewigt...
De Vids bei dem prodtz da, sind übrigens ziemli geil...:up::up::up:
klana_radikala schrieb:z.B. steilkurvn, afoch so am hang mit am kondenzstreifen wen ma an zomgriagn, vl. moi in zeitlupe beim antreten, des gonze wechselt don mid am aufleuchten in an sprung etc. etc.
und vl. nu a aufnahme auf der ma olle mid de bikes am punschstandl stengan mim helm auf da balance o. unterm arm und in da ondan hond a punschal 
Saufbilder gehören zu jedem guaten Video dazua :mrbrown:
naja, Steilkurven und alles müssen ma zerst eh vermutlich erst bauen... aber dazu haben ma dann eh im Frühling gscheit Zeit... also, wenn da Boden nimmer ganz gfroren ist, und ka schnee mehr da is, derf mas halt ned mit der Zeit übersehen, dass dann plötzlich eh schauwieder Juli ist...
zerst müssn ma halt amal a paar schöne locations und so finden...
thisy/ TC schrieb:ja anfanga kann ma eh jeder zeit wenn ma des eqipment ham
( also no schnoi weihnachten a fähige Kammera wünschen :-) )
Hoimkammera warad a gscheid leiwand aber des ganze zeig is hoid a gscheid
deia und mit was billigem wird ma warscheinlich a ned lang zfriedn sein .
i darad sagn da red ma uns aber anfoch beim nächstn Stammtisch zamm .
Dass in dem vid ned nur Flugzsenen sein werden is a gans klar -> is glaub i
eh hoibwegs schwar das ma a boar mins zaumgriegn de ned fad zum aschaun werdn
Helmkammera is preislich halt doch noch a bissal viel... zumindestens a helmkamera die a halbwegs was bringt, und ned a schaß qualität dann hat...
bzgl Stammtisch wäre halt dann Anfang Jänner wahrscheinlich am gscheitersten, weil Weihnachten - Silvester ist ja eh die Hälfte weg, was i da schon glesen hob...

bzw. trifft man sich eh zum biken auch des öfteren...