Bewertung:
0
Morgen
also wegn Fr. darat i sagn dass ma uns überhaupst am Hauptplatz glei treffn.
Villeicht schaut a Kollega von mir mit seiner DSLR mit. Wenn a mitschaut darad i sagn dass ma in da city bleibn und a boar Fotos machn . ( er selber is mit BMX unterwegs -> des hast Römerberg wird erm ned so zahn )
He Novalis manst du zufällig de Samsung sportscam -> de hot nämlich a spetzl von mir letztens beim snowboardn mitghopt -> vielleicht kann is ma für Fr. ausborgen .
Ja und wengan Stammtisch :
[SIZE="4"]MO 14.01.08 Stammtisch bei mir Gärtnerstr. 8 ( bei da oidn VHS ) Start 19:00 [/SIZE]
wenns woits kann i eich a von da Bim beim Volksgarten ahoin
Bewertung:
0
von da bim obhoin is natürlich edel ^^
jo, hob ka problem wen ma in da city bleibn, a freindinn hod si fir 14h angemeldet, dh. römerberg warad sowieso bissi knapp worden (wobei i eher zspät zu ihr kumma warad wia das i scho früher obbiag)
jo, wie schauts aus, 10 o. 15 noch 12 am hauptplatz?
fotos und vids. mochn klingt perfect, de muasst don i. wo hinstelln im net wo ma drauf zugreifen kann, bzw. wen is downloadn kennad warads natürlich gonz fein, o. du schickst mas afoch per mail
Bewertung:
0
Da muas i die entäuschen -> hab bis zum 20.1. ka internet daham
aber werds da anfoch brennen und dann nimmst das beim Stammtisch dann mit . od wennst das gor ned aushoitst kannst die jo moidn wennst mit deina Freindin fertig bist :-)
Bewertung:
0
mir gfreits jetzt ned ehrlich gsagt alles nochlesen... später, wenn i dahoam bin daun...
...wird des jetzt wos min Stammtisch am Montag? ? I miassat eigentlich aa Zeit haben, wenn nixi dazwischen kommt...
Bewertung:
0
morgn bin i a fix dabei
also wen da thissy nix dagegn hod wird des montag sicher wos
Bewertung:
0
morgen!
also i was nu ned ob si des heut ausgehn wird! muss nach da arbeit auf jednfall numal heimfahrn..aber mal schaun!
sonst hätt i gsagt ihr fahrts derweil römerberg und i komm dann nach oda so! sehn ma eh!
FEAR IS A TRIGGER!
Bewertung:
0
moinsen leute!
hab scho wieder in überblick verloren :o
wann steigt des heute?
greetz
Bewertung:
0
servas
wir wern schaun dass ma umma 12:15 am Haubtplatzt san
Bewertung:
0
heast! hobts ihr alle nix zu tun? na schmäh *g*
i komm erst um 12 aus da hackn. des geht si ned ganz aus. sch****.
und wenn i a pech hab dann muss i die 1 1 /2 stunden am nachmittag a no rein.
würd zu gern mit fahren
Bewertung:
0
aja: wegen montag stammtisch: is blöd bei mir. weil montag bin i immer im studio.
vielleicht, wenns euch nix ausmacht, könnt ma schaun das mas des nächste mal an an andern tag machen?
lg