Bewertung:
0
schau ma afoch amoi
bzgl. fotos
thisy hod bis 15. ka internet, d.h. de fotos werd i ma am montag don aufs handy spün, und don von daham aus ins board stön
heid is shco bissl sped, miassad extra nu ham foan, und don is finster
owa wir kennadn shco a urbane night session foan
Bewertung:
0
sats jetzt gestern am hauptplatz dort wo in da gegnd gfahren, oder eh am römerberg afi?
Bewertung:
0
am hauptplatz woa ma am freitag weil i ned so fü zeit kopt hob leider
gestern woit ma eig. a nu amoi biken, e am römerberg, owa da thissy hod ned obghobn
Bewertung:
0
hab grad gsehen, dass einmal angerufen wurde... habs handy ned mit gehabt, bzw. war ich heute leider ned in linz...
Bewertung:
0
achso ^^
sei froh, du hast was verpasst
als 1. gleich eine fußfreie landung von ca. 2m ins flatt, vl. auch 2,5m
anschließend im wald ordentlich auf die fresse gelegt
und dan noch von 4 bauern zusammen geschissen worden, das war dan noch der jackpot
owa zumindest den sturz homa e auf video XD
und de fußfreie landung natürlich auch
Bewertung:
0
klana_radikala schrieb:achso ^^
sei froh, du hast was verpasst
als 1. gleich eine fußfreie landung von ca. 2m ins flatt, vl. auch 2,5m
anschließend im wald ordentlich auf die fresse gelegt
und dan noch von 4 bauern zusammen geschissen worden, das war dan noch der jackpot
owa zumindest den sturz homa e auf video XD
und de fußfreie landung natürlich auch 
ha, des hört sich lustig an. Schad das i ned dabei gwen bin... Warts wieder am Römerberg oben? 2,5Meter flat... ned schlecht oida :waytogo:
Bewertung:
0
lob ned an mi, sondern an thissy, der is a gsprunga und hod si ned annähernd so oft weh doa wia i XD
detailierte gschicht gibts e morgen zum seng/hern
na, am pöstlingberg woa ma
Bewertung:
0
so leute, schechte nachrichhten:
bin krank, dh. ich kann heute wies aussieht nicht kommen
und weils e so lustig ist, tut mein knöchel weh wie sau,so das ich nicht mal ordentlich stufen steigen kann,meine rechte hand is natürlich auch geschhwollen undtut weh wie saau
und die sch*** tastatur schreibt nichht gschet, drum hab ich für die paar zeilen 15min. gebraucht
währe super wen mir´jemand diefotos und videos heute oder morgen per mail schicken könnte
Bewertung:
0
so leute, schechte nachrichhten:
bin krank, dh. ich kann heute wies aussieht nicht kommen
und weils e so lustig ist, tut mein knöchel weh wie sau,so das ich nicht mal ordentlich stufen steigen kann,meine rechte hand is natürlich auch geschhwollen undtut weh wie saau
und die sch*** tastatur schreibt nichht gschet, drum hab ich für die paar zeilen 15min. gebraucht
währe super wen mir´jemand diefotos und videos heute oder morgen per mail schicken könnte
Bewertung:
0
zeas!
und burschen wie wars gestern? wär gern mitkommen, weil zeit hätt i gehabt und es wetter war a traum.
nur leider hab i mi am samstag beim fortgehen ziemlich derb in finger geschnitten. des tut jetz no ziemmlich weh, und beim probieren ob i den lenker gscheit halten kann, is ma die wunde wieder aufgegangen. voll der scheiß.
aber beim nächsten mal bin i dabei!
greetz
Bewertung:
0
Morgen
Kummt jetzt eigendlich irgendwer ?? sunst verschieb mas hoit
@klana radikala
des materrial konn i da morgen dann schicken .
Bleib lieba daham und schau dass ma dann nächstes Wochenend wieda
gscheid fohn kinna . Darad sagn dass ma am Fr umma 2 oda wenn alle Zeit ham de mitfahrn woin ( aber ned zpät !!) am Römerberg fahrn und moi schaun was ma dort mochn kann .
Am Sa od SO nimm i dann an Spätzl mit der scho a bisl a erfahrung mitn Filmen hot ( und a guade cam ) mit .
Bewertung:
0
haha, zfü bier dawischt novalis?
mhm.. ma scheiße bei mir... kann frühestens am Wochenende wieder....dann bin i fix in inz da...
Bewertung:
0
nächstes wochnende sogns scheiss wertter, owa schau ma moi 
hed nix dagegen ^^
ajo: bin draufkumma wieso der dämpfer so weich is: natürlich n downhilll setup für wc strecken, und nich für flatdrops XD
muss mir noch überlegen ob ich noch ne härtere feder kaufen soll und nur für rennen die weiche rein geb
aja: linker daumen hat sich auch zu wort gemeldet und tut weh wie sau *rofl*
yeah, find i supa 
den sturz muass i afoch in groß seng
wos i nu erwähnene woit:
HAHA, de mc'i und i sand de anzign senior members do herinn ^^
Bewertung:
0
klana_radikala schrieb:HAHA, de mc'i und i sand de anzign senior members do herinn ^^
weils schau sovie gspammt habts... 
aber warte... i werd a nu ana... xD
Gute Besserung noch an alle Verletzten, damts bald wieder gscheit biken könnts...^^
Bewertung:
0
i bin e am sonntag scho verletzt gebikt ^^
owa des mocht nix
wens hasat so morgen planai schnee is weck warad i a dabei, obwoi ned moi de vorderne bremsn funktioniert :twisted:
do werds eich heid e nu ohaun wen da thissy des wirklich drauf hod
weil bei dera an wiesn am onfong soitat ma jo eig. in woid eine foan, und i bin volle hüsn grod owe und bremsn is a ned gonga XD
|