Themabewertung:
  • 1 Bewertung(en) - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biker aus der Gegend Linz?
klana_radikala schrieb:i kapier nu immer ned wie du festgstellt host das der steuersatz locker is, da brückel hod do nix gsogt wia in moi gfrogt hob wegn da bremsn, und do hod er sie a mit der gabel gspüd

owa i werd moi schaun wos do jetzt wirkich hod, a wen i mi 0 auskenn XD
vl. konnst ma do jo höfn? ...

aknn da gern helfen. heut gehts sich halt ned ganz aus. sonst is kein problem. da red ma si einfach zam.
und dann erklär i da a no mal wie ma des mitn steuersatz checkt Wink Big Grin

thisy/ TC schrieb:Hot irgendwer von eich a videoschnippsel programm ??

hätt schon sowas. is halt nix aufregendes: Ulead Video Studio irgendwas (ans vo die neueren)

aber man kann schon an haufen interessante sachen damit machen.

@ melodic Farting: geile page. gefällt ma sehr gut! schriftzug sieht toll aus. kann ma des irgendwie machen dass die
ur-"biker aus der gegend linz", da wo normal zB administrator steht, an speziellen "rang" bekommen, dass man erkennt wer die originalen rider (also wir) san?

zum namen: steelbecker is scho mal ned schlecht, nur irgendwie möcht i was, was ähnlich "fett" klingt wie "Downhill Rangers"
(also quasi scho ausn namen raus an "wilden" eindruck macht Wink)
werd no mal nachdenken ... *g*

greetz
WAS AN INTELLIGENZ FEHLT, WIRD DURCH WAHNSINN ERSETZT !

if the bass is too hard, kick it harder! :twisted:

visit ! : http://www.dancefire.net
http://www.downriders.com
MC Novalis schrieb:zum namen: steelbecker is scho mal ned schlecht, nur irgendwie möcht i was, was ähnlich "fett" klingt wie "Downhill Rangers"
(also quasi scho ausn namen raus an "wilden" eindruck macht Wink)
werd no mal nachdenken ... *g*

greetz

agro-bikelinz agro-bikelinz agro-bikelinz agro-bikelinz agro-bikelinz :-)
klana_radikala schrieb:wo bistn du gfoan dani? i woa am pöstlinberg und i bin begeistert

Magdalena und Gründberg. Danach nu da im Gebiet ein wenig urban, aber nix aufregendes....

thisy/ TC schrieb:Morgen Burschen

I habs am Wochenend a wieda probiert mitn bikn - geht scho wieda halbwegs
i denk nächstes Wochenend wird wieder da Pöstlingberg werdn ( soferns de Bahn no ned eingstoit ham -> was wer wann des sein wird ?? )
@ melodicfarting
finds foi geil dass du da de mühe mit da HP mochst . kann ma da scho was draufladn ??

Hot irgendwer von eich a videoschnippsel programm ??

Hops ihr scho bestellt ???
I glaub de Bahn wird im April eigstöht, oder? Weiß aber ned wirklich genau.

Es gbt glaub i a neichs freeprogramm fa pinacle des ziemlich guad sei derfad... i schau wenn i dahoam bin nuamoi noch, wia des genau hoaßt...

MC Novalis schrieb:ur-"biker aus der gegend linz", da wo normal zB administrator steht, an speziellen "rang" bekommen, dass man erkennt wer die originalen rider (also wir) san?
thisy/ TC schrieb:@ melodicfarting
finds foi geil dass du da de mühe mit da HP mochst . kann ma da scho was draufladn
bzgl Rang. Wenn ihr euch registrierts verschieb ich euch in eine Gruppe die "Rider" heißt. Ist eine AdministrationsGruppe, die dann auch den Rang "Rider" oder so ähnlich hat... Ich habs bei mir nur noch nicht umgstellt, da ich als Userid1 in der Admin, Rider und User Gruppe automatisch drinnen bin....
Wenns "Rider" seits, dann könnts automatisch im Board a weiteres Unterforum sehen... Internes haßt des. Kau ma eh ned iwasehen. Dort könts dann oafoch über die Attchaments/Daeianhänge derzeit 20MB raufladen. Werd ich aber eh natürlich noch erhöhen Wink.
Ihr könnts euch jetzt eh schon anmelden, hab heute mal wegen weiteren Webspace bereits gfragt. Dort werd ich dann die Datenbank und die Datein ummiziagn, damits dann mit Dateigrößen etc. ka problem gibt... Wink

Bei Fragen, einfach posten Wink
bestellt hob i nu nixe, also konst ma jederzeit a listn schickn mit de sachn dest bestellst, don erledigt i des bis freitag, owa i brauch don des geld wirklich verläßlich am sonntag damit is don zwischn montag und donnerstag überweisen kon, bzw. i kennat a a listn schreibn und de listn dir schickn, das du des überweist wens da liawa is

de homepage is auf jeden fall moi gscheit geil muass i sogn Smile
der hintergrund, de schrift und de foabn sand supa (und des bild der woche sowieso)

wegen dem video bearbeitungsprogramm:
host de vids. leicht scho auf der festplatte? kennast mas schickn?
Verkaufe: Kowa The Gism 40
de vids hab i scho auf da platte ham aber 270mb
deswegen wird des nix mitn verschickn
hätt ma docht dass is a bisl zamschneit und dann in a klanas format konvertier -> dann soits hihaun
Hab grod nachgschaud 6 wochn fahrts no de Bahn
darad sagn dass ma des wochenend moi mit Spaten aufifahrn
und 1-2 sachn schaufln
auf jeden fall a klans schanzal vor dem Baumstamm der quer übern
Weg liegt
Hot irgendwer von eich so an Klappspaten ??
mit winzip oder winrar miassat des eig. schon geh, oder?

hob mi glei auf unserer homepage angemeldet, muass scho sogn, de kon wos ^^

und schaut auf jeden fall professioneller und besser als de von de freireiter aus, jetzt miass mas nur mehr mit daten füttern

kummt bei "Bikes" wos über unsere bikes eine oder wie deaf ma des verstehen?

klappspaten hob i kan
@thissy: wia is da den liawa mitm bestellen? du schickst mir listn und gibst mas göd oder umgekehrt? da mc'i mechad a mit bestellen, und dani is glaub i a nu am schaun
@klana r. kinnast ma bitte den link für den shop no moi posten
mir warts fost lieba wennst du des bestoist
de kohle kann i da dann eh am Fr od SA gebn
danke fürs lob, wollt halt, dass de site halbwegs "normal" ausschaut/halbwegs übersichtich is... und im vergleich zu einign anderen (wenn ma sie so auf mtb-news die anschaut, is glaub i halwegs normal worden)

Naja, hab ma ba de anderen bieseitn a weng informiert... i hätt ma so dacht, dass ma bei "über die" (wia ma daun halt heißen) was über unsere gruppa da was reinstellen, etc...
Bei Bikes einfach Bilder und Infos von unseren Radln.
Bei Spots, wo ma hoid so ummanaund foan, wo gmiadliche strechn han, etc...
Bilder, Videos erklärt sich eh von selbst....
Bei "Über die" könnt ma vielleicht noch Fahrerprofile oder so einbauen, oder einen Extrapunkt mit "Rider" oda so... Eventuell schreib ich einfach auch die Forenprofile so um, damit ma des auch gleich so hernehmen kann.... überleg ma das amal, technisch wärs ka problem....

Beim Fancorner könnma sie aa noch was einfallen lassen... irgendeien Blödsinn, dens sonst nirgendswo wirkoich haben... Big Grin

mhm... nur mehr 6Wochn is blöd... Sad
ja des wochnend könntma auffifahren, würd bei mir auch unter der woche gehen [heute noch, oder am donnerstag, ev aa am mittwoch].. hab halt netta so a schaufl dhoam liegn mit der wos i was bauen kann.... is a mitn bike ziemlich umständlich zum transportieren....
thisy/ TC schrieb:@klana r. kinnast ma bitte den link für den shop no moi posten
mir warts fost lieba wennst du des bestoist
de kohle kann i da dann eh am Fr od SA gebn

http://www.chainreactioncycles.com/Default.aspx
fahrer profile waradn scho geil von de "big bosses" Big Grin

jo, schaufel is wirklich extrem unguad zum transportieren, kann i ma vorstellen

bei mir gengan si unter da wochn nur night rides aus, außer donnerstag hob i scho um 4 aus, bzw. freitag um 12, wochnend gangad bei mir eig immer, nur sonntag is um 17h paintballtournier von de 2rad chaoten in ebelsberg

wobei i am donnerstag schirennen hob, do werd i zwoa gegn 3 ham kumma, owa don muass i nu von da bs ham, umziagn etc. und bis i am berg bin is don sicher scho hoib 6

und sunst kennat i a moi um hoib 5 aufhern, und wen is am vortag was a scho mi um 4h, don muass i hoid scho um 7 im büro sein
so, thissy wegen de filmchen
kennast ma de mit ana offenen session auf a cd brenna? roling griagst e wieder von mir
jo sicha moch i ( rohling is wurscht -> kost eh nix mehr der scheiß)

unter da wochn wirds bei mir a nix mitn bikn aber ab FR. soit ma wieda gas gebn . Weng de Klappspaten hätt i ma docht dass ma in Armyschop schaun und anfoch 2 od so kaufn - vielleicht zoi ma anfoch alle zam wern ma eh imma wieda brauchn
kennat ma mochn
owa i glaub das a große flache schaufel zum baun fost besser warad, geht besser zum festklopfen etc.

wir soitatn mim auto moi auffe foan am berg mitm material, ois moi aufbaun, und don zeig ins auto, wir ind austüstung und aufs bike und probe fahren Smile

konnst de cd am freitag scho mit nehma? warad supa Big Grin
wieso eig. army shop? i glaub fost das im baumax etc. billiger warad, oder?
des problem is dass ma mitn auto ned zuwikumma und dass a bisl bläd und auffällig is wenn ma do mit de fettn schaufln ummadumrennen -> desswegn darad i sagn dass ma uns wenigstens 1 Klappspaten kaufn -> den kinn ma dann a anfoch und gmiedlich im od aufn Rucksack mitnehma .
Baumarkt is a guade idee hab gor ned drann docht

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Sophienhöhe biker kumpel gesucht Crasy Downhiller 0 3,855 2016-11-24, 21:21
Letzter Beitrag: Crasy Downhiller
  Suche downhill kollegen im raum linz/mühlviertel hoehfi 1 9,074 2016-09-09, 13:27
Letzter Beitrag: klana_radikala
  Biker Gesucht in und um Nördlingen jimmybones455 1 7,199 2016-08-26, 21:24
Letzter Beitrag: Sanyo13
  Biker Freunde Ruhrpott Ruhrgebiet Oberhausen Essen Duisburg Bochum Düsseldorf Jakuma 0 3,554 2016-07-30, 22:27
Letzter Beitrag: Jakuma
  Biker vom Raum Scheibs, Amstetten, Wieselburg, Waidhofen/Y (NÖ) da? da_matsches23 22 32,706 2016-05-31, 08:42
Letzter Beitrag: dertetris
  LEUTE AUS DER GEGEND HIER? (Darmstadt / Hessen) martiboxer 4 5,764 2015-11-29, 18:48
Letzter Beitrag: sebastian18
  Frankfurt: Trails und After-Work Biker Treffs MeiklKnight 3 4,149 2015-01-15, 07:30
Letzter Beitrag: Bhai
  Suche Biker in München und Umkreis bikegirl 5 3,884 2014-05-25, 21:01
Letzter Beitrag: DHBullet
  Taunus Biker gesucht... Blue_Devil 1 2,773 2014-04-21, 17:24
Letzter Beitrag: Vitamin B
  Suche Freeride Biker in Erfurt boston.ben 1 2,940 2014-03-04, 21:29
Letzter Beitrag: dhtristan

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste