Bewertung:
0
Jo !
Wollt mal anfragen welchen Vorbau ich denn verwenden sollte, wenn ich den NC-17 DH fahren will. Welchen Vorbau fahrt ihr mit dem Lenker und macht die Kombi was her ? Der Vorbau sollte preislich nicht teurer als 40€ sein.
MfG
XnX
Bewertung:
0
hat der ned Standarddurchmesser? welchen Durchmesser hat der Lenker?
Bewertung:
0
Ich nehm doch mal ganz stark an normal, d.h. 25,4mm oder wieviel das waren. Also es steht jedenfalls nicht da ob der ne Sonderdicke hat . . .
Bewertung:
0
du suchst also an stabilen günstigen Vorbau, richtig? hat nix mit dem Lenker zum tuan...
oiso meiner Meinung reicht jeder X-tasy Vorbau (ok, der schaut grindig aus) oder Zoom (gibts ziemlich lässige CNC-gefräste) dann fällt mir noch Azonic ein (bringen 03 zusätzlich eine billiger Linie bei den Anbauteilen) - oder eventuell Da Bomb Minimie (oda wia der hoast)
Bewertung:
0
Jo, also den X-tasy wollt ich ja auch erst haben, dann hab ich aber gesehen das der so en schwule Steigung hat, wollt schon einen mit 0° . . . Wie siehts mit dem Castor DS Vorbau aus. Der ist ziemlich günstig (30€) und sieht auch gar nicht mal so schlecht aus (schlicht aber gut).
XnX
Bewertung:
0
Kenn i ned, des Castor Zeig.
oiso i hob an X-tasy mid 0 Grad...is oba scho älter.
Die oben genannten san de oanzigen "günstigen", die ma spontan einfallen, und i sogn kann daß de sicher wos gscheids san
Bewertung:
0
vagiss des x-tasy zeug !
mi hats letztens in ana kurvn zrissn und dabei hab i ma erstens den finger hoibats oquetscht und zweitens mein x-tasy 50mm vorbau verbogen ! jetzt is mei linker griff um ca 4 cm höher als der rechte ! is jo echt witzig zum fahren !
flo
ajo, und wenns wahr is, dann wird mei neuer vorbau ungefähr so wie der im avatar ausschaun ....
Bewertung:
0
jo, oba der is draufgegangen, weils di zrissn hod oda? des hod jo dann GORNIX mid deinem hinigen Finger zum tuan...
Meiner Meinung nach reicht X-tasy
Des is genau des gleiche wia bei de Kurbeln...moanst de verbiegen beim foahrn?!? na, wenns di draufwixt wia a Sandsackerl... und genau so is des bei olle Sochn. A Spezl vo mir hod a an Kore Vorbau und an Profile Lenker ghobt (wor domois nu qualitativ sehr hochwertig) und dann is a mim Lenker bei am Bam angfoahrn - Schrauben ausgrissn und Lenker verbogen. Und ähnliches is ma bei meim RooX-Zeig a scho passiert - na und? hob i hoid an Scheiß baut! I dad do ned dem Material Schuld geben - zu dem is hoid ned baut. Oba sß foahrn überlebts supa.