Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weißwurscht
Oiso, nochdems jo eh gnua Mingana do im Forum gibt, und mi des eigentli scho länga interessiert, frog i hoid amoi: Wia essts es de Weißwirscht? auszuzln, oder scho zerscht schön und daun einfoch essn?

Außerdem: wos passt do am bestn fia a Senf dazua und wos nu vü wichtiger is: wos fia a Bier?

gibts sunst nu irgendwos, wos es beim weißwurschtessn zum beochtn gibt?

danke...
Scho komisch, daß du des jetz frogst wo mir moing in da Schui Weißwürscht essen dern [Bild: smile.gif]

I dua de so aus da Hand essen aber ned zuzeln sondern abbeißen wie bei aner Wiener [Bild: smile.gif]
Senf muß natürlich a süßer sein, was anders is einfach Bääääääääh

Und ma issts nur in ungrade Zahlen und vor 12:00 Uhr
und wia duast daun mid da Wurschthaut? zerscht a Stickerl wegziagn und des obbeißen? weil de Haut is jo moa i ned zun essn, oda?

und wia schauts mim Bier aus? Weißbier? hell oda dunkel? oda wos aunders?
normalerweise auszuzln aber schälen is a ok (ich hab jetzt keine lust bayrisch zutippen [Bild: smirk.gif])
ansich derf jeder die weisswurscht essn wie er mag
ich bin da a liberaler münchner

Weissbier (egal ob dunkel oder hell) und natürlich Develey süsser senf
I iss de Haut scho mit.

Bier is einfach Gschmackssach find i. I mog a Helles dazu. Nimmst a Stiegl des passt immer [Bild: grin.gif]
pfau, mir lafts wossa im mund zom [Bild: grin.gif]

naja, i schäls imma, mim orig. weisswirscht sempft und a edelweiß

des passt!! [Bild: smirk.gif]
aso, danke...mecht mi nur ned blamiern, wenn i moi bei eich irgendwo unterwegs bin und mei Wurscht ned fachmännisch iß.

gibts den "Develey" Senf in Ö a? wos is do des bsundere?

numoi zum Bier: wos san bei eich do so de beliebtesten Marken? weil bei uns gibts jo eigentlich koa so Weißbierkultur. S´meiste kimmt eh aus Bayern (außers Edelweiß und des is ned guad)...
Najo a Weißbier zum Essen is mir irgendwie zu viel. Hernoch dapackat i meine Wüscht nimma [Bild: shocked.gif]
Was nimmst du da an Develey? Da ghert si a Hendelmayer Senft und nix anders
es geht beides

hendelmayer oda develey

wia gsogt bin a liberaler münchner

sehr gut find ich augustiner weissbier franziskaner is a guad ansich kannst jedes weiss bier trinken

deseinzig böse bier in bayern is löwenbräu helles
jo und spaten im hippodrom am oktoberfest. bääääh [Bild: crazy.gif] [Bild: crazy.gif] [Bild: crazy.gif]
Auch zum Thema passend: https://www.downhill-board.com/showflat....#Post58076
hehe jo spaten macht kopfweh und schmeckt a net gut aber eigentlich zählt eh nur augustiner
woas zwor ned genau, wo des herkummt, oba "Prinzregent Luitpold" is a ned zu verachten... s´oanzig wirklich grauslige Weißbier is des, wos am Untersberg obn verkaufn (und des wird a irgendwo in Bayern verbrochen [Bild: crazy.gif])
hehe der marco hat eine sehr gefestigte eintellung zu weisswürscht

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste