Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Unterschriftenliste DH-Strecke in Gmunden
apropos, wo liegt gmunden eigentlich genau?? [Bild: blush.gif]
hab nur geles dass es in oö is, also recht nah, aber wo genau??
egal, hauptsache, es gibt ne neue dh strecke... [Bild: smile.gif]
am schönen traunsee!

ey nimmst du konkret atlas,du! [Bild: mrorange.gif]
ok, ich nehm lieber den atlas, den voll korekten, weil ich hab ka, wo der traunersee ist, vermutlich bei traun oder? [Bild: grin.gif]
egal, geo war nie meine stärke...
geographie 5 !! bitte setzen !
[Bild: icon_cry.gif]
bitte sagen sie das nicht meiner mami... [Bild: icon_cry.gif]

[Bild: icon_lol.gif]
hab mittlerweile rausgefunden wo gmunden sich versteckt hat... [Bild: smile.gif]
Also Faxen oder per Email schicken ist auch kein Problem!
Schreibt mir eine PM dann schick ich euch die Faxnummer (emailadresse sehts eh)!
Oiso des gfeudma, wie Ia eich aunstrengts das ma fü Untaschriftn zaumkriagn! Is unteranderem a volle Motivation füa mi!
Daungsche!!!!!!!!!!!
Ich kannt ma ja 10 soiche Bladln ausdrucken und in da schui aufhänga. Da kamadn scho a boa stimmen zamat. [Bild: icon_lol.gif]
oiso bitte tua net unser scheene oide Gondelbahn beleidigen, des is ka 2-er sondern a 4-er Gondel!
Wenn wer kitschige Ansichten vom Grünberg + Gmunden braucht: Einfach "Schloßhotel Orth" schaun, mei Lieblingssendung.... [Bild: mrbrown.gif]
Oiso, wauns in Gmunden amoi a (offizielle) DH-Strecke gibt, daun lod i eich olle ins Kulturcafe zum Feiern ein!!!
Weil des glaub i nie und nimma.
Aber wünschen tat i´s ma natürlich! Lod ma glei die Liste runter, außerdem wollt i dem Bürgermeister eh amol an netten Brief schreiben zweck´s Mountainbiken am Grünberg. [Bild: icon_evil.gif]
Gibts da schon genauere Pläne - wo z.B. eventuell eine Strecke vom Grünberg runter führen soll?
Hat es schon irgendwelche Gespräche mit Grundeigentümern gegeben, etc... Wer weiß mehr?

Für alle die die hochmoderne Gondelbahn nicht kennen - siehe Anhang!
Seas UHU!

Hob heut mit dem Stryke gredet, werden uns amoi nexte Wochn zammsitzen únd des ganze bei an Hüserl oda 2 a bissl dischkeriern. Bist natürli herzlich eingeladn!( Vor allem wennst a paar Hüserl mitbringst, hehe, wäü di brauchst Du jo sowieso net!)

Do jog ma daunn in RaRü mit seine 100kg a poamoi gscheit obi, daunn stengan a koane Streicha und Bam mea im Weg und wia daspoan uns in Bagga!

CU
Seas, freili bring i a paar Hüserl mit. Ober die alkoholfreien - weil sonst kummt wida nix gscheits aussa bei der Besprechung!
[Bild: icon_wink.gif]CU
Außerdem hob i scho 2 Unterschriften auf meiner Liste!
Meine - und die vom Nochbar, der woar zufällig a grad do!
Aber i hob die List´n a grad erst vor 5 Min. runtergeladen - insofern ka schlechter Schnitt!
na geh do passn wirklich 4 leit eini? kann mi nimmer erinnern bin nur amoi damit gfoan, weil normal geh i do auffi, hob jo zwa gsunde haxn.
was für mi der oberhammer war warad a dh-streckn vom feurkogel obi, do passatn 15 leit mit 15 rald ind gondl =)

najo wir strengen uns gscheid an! wenns hilfe brauchts sagts was bin eh öfters im haus.

...von schlosshotel orth hob i leida di folge verpasst wo da chris mitspüt, wos e um mountainbiker geht oda so.
mfg

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Downhill-Strecke in Essen letsfets 8 74,521 2017-08-29, 20:08
Letzter Beitrag: DH suchti
  Hot Shots - neue Strecke im Bikepark Leogang noox 5 12,887 2016-06-22, 11:41
Letzter Beitrag: noox
  Weidlingbach Freeride Strecke Diogoerse 4 4,728 2016-04-21, 08:14
Letzter Beitrag: Sendo
  Neue MTB-Strecke am Gaisberg klamsi 3 4,443 2016-01-08, 17:25
Letzter Beitrag: noox
  DH-Anfänger-Strecke in Bielefeld/TBW/Umkreis Shaze 0 1,435 2015-10-14, 15:55
Letzter Beitrag: Shaze
  strecke im umkreis Frankenau gesucht Klen Euler 0 1,172 2014-10-31, 20:39
Letzter Beitrag: Klen Euler
  DH Strecke Ruhrgebiet-Dortmund-Hagen Old Anonym 10 17,254 2013-12-06, 07:36
Letzter Beitrag: chal3oye
  DH-Strecke in Lilienfeld/NÖ - nähe St.Pölten Map of your head 78 31,537 2013-10-02, 13:47
Letzter Beitrag: Mexx
  Umbau der Downhill Strecke in Wuppertal. Fertigstellung? SteffenBy 4 2,178 2013-06-20, 09:29
Letzter Beitrag: SteffenBy
  Suche Downhill/Freeride Strecke um/in Hagen K3W1N0 6 4,078 2013-06-08, 08:14
Letzter Beitrag: freerider99

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste