Bewertung:
0
geographie 5 !! bitte setzen !
Bewertung:
0
Also Faxen oder per Email schicken ist auch kein Problem!
Schreibt mir eine PM dann schick ich euch die Faxnummer (emailadresse sehts eh)!
Bewertung:
0
Oiso des gfeudma, wie Ia eich aunstrengts das ma fü Untaschriftn zaumkriagn! Is unteranderem a volle Motivation füa mi!
Daungsche!!!!!!!!!!!
Bewertung:
0
Gibts da schon genauere Pläne - wo z.B. eventuell eine Strecke vom Grünberg runter führen soll?
Hat es schon irgendwelche Gespräche mit Grundeigentümern gegeben, etc... Wer weiß mehr?
Für alle die die hochmoderne Gondelbahn nicht kennen - siehe Anhang!
Bewertung:
0
Seas UHU!
Hob heut mit dem Stryke gredet, werden uns amoi nexte Wochn zammsitzen únd des ganze bei an Hüserl oda 2 a bissl dischkeriern. Bist natürli herzlich eingeladn!( Vor allem wennst a paar Hüserl mitbringst, hehe, wäü di brauchst Du jo sowieso net!)
Do jog ma daunn in RaRü mit seine 100kg a poamoi gscheit obi, daunn stengan a koane Streicha und Bam mea im Weg und wia daspoan uns in Bagga!
CU
Bewertung:
0
Außerdem hob i scho 2 Unterschriften auf meiner Liste!
Meine - und die vom Nochbar, der woar zufällig a grad do!
Aber i hob die List´n a grad erst vor 5 Min. runtergeladen - insofern ka schlechter Schnitt!
Bewertung:
0
na geh do passn wirklich 4 leit eini? kann mi nimmer erinnern bin nur amoi damit gfoan, weil normal geh i do auffi, hob jo zwa gsunde haxn.
was für mi der oberhammer war warad a dh-streckn vom feurkogel obi, do passatn 15 leit mit 15 rald ind gondl =)
najo wir strengen uns gscheid an! wenns hilfe brauchts sagts was bin eh öfters im haus.
...von schlosshotel orth hob i leida di folge verpasst wo da chris mitspüt, wos e um mountainbiker geht oda so.
mfg