2003-06-16, 09:20
sogts amoi red´ i ned deitsch??? Do foit ma a Satz ein (der ma zwor ned guad gfoit oba do guad passt): Wer lesen kann is klar im Vorteil! -
hob´ nia behauptet zum Boykott aufzurufen, oba zu den Preisen (z.B.: Afritz) werd´ i sicher ned zu jedem Rennen foahrn!
Ich wünsche euch wirklich alles Gute fia´s Rennen, a wenn i do ned so zuversichtlich bin. Wenn des ziel auf "halber Höhe des Zwölferhorns" (Sausteigalm, oder?) san des genau de Bedingungen, wo de unten ned amoi wissen, daß überhaupt irgendwas stattfindet... I hoff´ trotzdem, daß es ein lässiges Rennen wird. Und damit du beruhigt bist - i werd´ euer Rennen eh ned "boykottieren"![[Bild: confused.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/confused.gif)
nuwos mecht i anmerken: Vielleicht is es ned so gscheid wenn ma si "Rock-Stars" nennt und do ois seriöser "Veranstalter" ("Das Organisationsteam") auftreten möchte - dad i moi drüber nachdenken! Des find´ i scho ziemlich blöd... unter dem Namen kannst an "Schnelltipwettbewerb im Ö3 Chat" organisiern - unprofessionell!
I schreib´ a meinen Namen hin - damit de Leute wenigstens wissen, über wen´s schimpfen...
hob´ nia behauptet zum Boykott aufzurufen, oba zu den Preisen (z.B.: Afritz) werd´ i sicher ned zu jedem Rennen foahrn!
Zitat: Also meiner Meinung nach sollte man Rennen nicht boykottieren sondern mit den Veranstaltern reden und gemeinsam eine Lösung finden um es besser zu machen.zu oft versucht - zu oft gescheitert!
Ich wünsche euch wirklich alles Gute fia´s Rennen, a wenn i do ned so zuversichtlich bin. Wenn des ziel auf "halber Höhe des Zwölferhorns" (Sausteigalm, oder?) san des genau de Bedingungen, wo de unten ned amoi wissen, daß überhaupt irgendwas stattfindet... I hoff´ trotzdem, daß es ein lässiges Rennen wird. Und damit du beruhigt bist - i werd´ euer Rennen eh ned "boykottieren"
![[Bild: confused.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/confused.gif)
nuwos mecht i anmerken: Vielleicht is es ned so gscheid wenn ma si "Rock-Stars" nennt und do ois seriöser "Veranstalter" ("Das Organisationsteam") auftreten möchte - dad i moi drüber nachdenken! Des find´ i scho ziemlich blöd... unter dem Namen kannst an "Schnelltipwettbewerb im Ö3 Chat" organisiern - unprofessionell!
I schreib´ a meinen Namen hin - damit de Leute wenigstens wissen, über wen´s schimpfen...