2003-07-28, 09:27
oiso de Hardbradler worn doch ned des "Rahmenprogramm" fias DH-Rennen... do warads jo eher scho umgekehrt! Fia des, daß manchem Radlfahrer de Musik ned so gefällt kann keiner was. I wor froh, daß moi a bissi wos los war, hab´ mir umsonst (Gratis moan i) des ganze anhören können - des hod scho passt! Sunst samma auf de Festl am Abend eh immer alleine - a koa so Gaudi auf Dauer (ok, außer Tauplitz
)
ajo: Rennen hod mir wie jedes Jahr super gefallen - warum kann´s ned überall so sein? Es san einfach die Kleinigkeiten: Getränke am Start, Zimmervermittlung bei der Anmeldung, Imbisse im Ziel, ...
oisdann - i gfrei mi auf nextes Jahr!
p.s.: wievielter bin i eigentlich geworden? hab´ leider ned bis zur Siegerehrung bleiben können, oba des dad mi scho interessieren!
![[Bild: grin.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/grin.gif)
ajo: Rennen hod mir wie jedes Jahr super gefallen - warum kann´s ned überall so sein? Es san einfach die Kleinigkeiten: Getränke am Start, Zimmervermittlung bei der Anmeldung, Imbisse im Ziel, ...
oisdann - i gfrei mi auf nextes Jahr!
p.s.: wievielter bin i eigentlich geworden? hab´ leider ned bis zur Siegerehrung bleiben können, oba des dad mi scho interessieren!