2004-01-29, 11:23
Jo des Rauka is oiwei so a soch. I rauch hoid a scho a zeidl und bin ned stoiz drauf. In letzterer Zeit is sowieso a bissl kommisch woun i probiert hob zwa tschick hintereinander zu rauchen hods mi nur geregt "knapp vorm kotz" und des is immer so seid dem und woun i a 100er Rauchn wü geht des ned wei mei lung merkt des woun die normale zigarettenlänge aus is und don regts mi hoid. Woun i nur an a Philip Morris Superlight denk don regts mi a scho(weis so leicht sind). Jo und aufgherd hob i a ned bis jetz aber ich hob ma dafür glaubi scho 3 monat. ka packal mehr kauft hob nie a göd is ois im Radl investiert. WER SCHNORRRRRT DER SPOAT. und woun ma kanna ane schnorn wü nimm is eam a ned übel. I find rauchen is teilweise a guada zeitvertreib und monchmoi schmeckts au. Zum fuatgeh gheats dazua obwoi i des jo nia moch i huck hächstns beim ROTZKOTZ und do wiad hoid nu a bissi wos drunkn. Eigentlich is rauchen eh ziemlich RANZIG wie de PUNKROCK band RANCID. Apropos Rauchen schauts amoi ins neiche MountainbikeRider aufd letzte seitn CEDRIC GRACIA, mit tschick in da pappn und i glaub der Raucht beim fuatgeh a oiwai oda monchmoi. Die anzige de aus meina Familie wos gegens rauchen hod is mei 8 jährig schwester und mei OMA jo i werds scho boid schoffen mid STOPSMOKING aber heia obschlussprüfung und es is jo schwer woun von meine 20 freind in da umgebung jeder raucht. Wie a schlund versteht se. Oiso i woas ned i würd glaubi goanet fia mi aufhörn sondan fia de ondan wos imma sogn ma Punky her hoid zum rauchn auf, jo i probiers eh und i was das des geht. Zum Thema Kondi, wos is des hob i nu nia ghobt bled aber i bin jo seid na wochn beim trainieren und i glaub i brich beim Krippenstoa Race imma nu zaum aber ned wenga der Kondi sonder weng da kroft und da kälte . I bin ned proud das i a smoker bin aber jooo i los jetz. Woun wer an fehler find don konn er sin ghoitn.