2004-02-02, 12:40
Bin vorher scho a Fully gfoahrn (sogor an hochgelobten Eingelenker) - ok, wor a Hot Chili oba najo... ![[Bild: smile.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/smile.gif)
Reichen dad des HiTec fia mei Foahrerei immer noch leicht! Mid da Monster T wor´s ned so fein (oba is a gegangen) - mid da Boxxer hod sogor de Geometrie halbwegs gepasst. S´Ancillotti is ma sozusagen "dreigrennt"... Bin mim Ancillotti oba glaub´ i a koa Sekundn schneller ois mim HT. Hod jo nix mim Wartungsaufwand z´tuan, ob des mei erster DH Rahmen wor oda ned... gfedert hods irgendwia und fertig!![[Bild: icon_lol.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/icon_lol.gif)
Hob´ a scho vo andere gehört: Ma des Ancillotti verhärtet so beim bremsen... who cares? i merk´ nix davon...
I find´s eh schön, wenn si wer Gedanken über Hinterbausysteme macht - is vom technischen Standpunkt her (vo dem i allerdings nahezu keine Ahnung habe) a voi interessant. Aber ma soit hoid ned ois andere darüber vergessen...
S´Orange is s´beste Beispiel dafür: der Hinterbau funktioniert (und des is von fahrerisch höherem Level bestätigt) überhaupt ned... oba de Geometrie is (ok, a bissi persönlicher Geschmack is a dabei) einfoch guad... und darum gwinnt dieser jemand (der a bissi besser foahrt ois olle andern - nennen wir ihn an dieser Stelle einfoch "Ali Baba") mid dem Radl a...
I bin hoid so: Geometrie - wichtig... Hinterbau - mehr oder weniger wurscht
Gibt sicher auch Leute bei denen das anders is... (i kann jo andere Meinungen akzeptieren
)
bringt do a garnix über persönliche Vorlieben zu diskutieren...
wollte nur folgenden Aspekt in die Diskussion einbringen: Was bringt mir die minimal schlechtere Funktion (durch schlechter arbeitende Lager), wenn im GESAMTSYSTEM (ma des Wort gfoit ma heid wieder
) nu so vü andere Faktoren eine Rolle spielen?
![[Bild: smile.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/smile.gif)
Reichen dad des HiTec fia mei Foahrerei immer noch leicht! Mid da Monster T wor´s ned so fein (oba is a gegangen) - mid da Boxxer hod sogor de Geometrie halbwegs gepasst. S´Ancillotti is ma sozusagen "dreigrennt"... Bin mim Ancillotti oba glaub´ i a koa Sekundn schneller ois mim HT. Hod jo nix mim Wartungsaufwand z´tuan, ob des mei erster DH Rahmen wor oda ned... gfedert hods irgendwia und fertig!
![[Bild: icon_lol.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/icon_lol.gif)
Hob´ a scho vo andere gehört: Ma des Ancillotti verhärtet so beim bremsen... who cares? i merk´ nix davon...
I find´s eh schön, wenn si wer Gedanken über Hinterbausysteme macht - is vom technischen Standpunkt her (vo dem i allerdings nahezu keine Ahnung habe) a voi interessant. Aber ma soit hoid ned ois andere darüber vergessen...
S´Orange is s´beste Beispiel dafür: der Hinterbau funktioniert (und des is von fahrerisch höherem Level bestätigt) überhaupt ned... oba de Geometrie is (ok, a bissi persönlicher Geschmack is a dabei) einfoch guad... und darum gwinnt dieser jemand (der a bissi besser foahrt ois olle andern - nennen wir ihn an dieser Stelle einfoch "Ali Baba") mid dem Radl a...
I bin hoid so: Geometrie - wichtig... Hinterbau - mehr oder weniger wurscht
Gibt sicher auch Leute bei denen das anders is... (i kann jo andere Meinungen akzeptieren
![[Bild: smile.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/smile.gif)
bringt do a garnix über persönliche Vorlieben zu diskutieren...
wollte nur folgenden Aspekt in die Diskussion einbringen: Was bringt mir die minimal schlechtere Funktion (durch schlechter arbeitende Lager), wenn im GESAMTSYSTEM (ma des Wort gfoit ma heid wieder
![[Bild: tongue.gif]](https://www.downhill-board.com/images/graemlins/tongue.gif)