2004-03-27, 15:39
geh kumm...spiel ned de beleidigte Leberwurscht... iatzt gehts scho wieder mid de sinnlosen Diskussionen an wia letztes Jahr...
wo hob´ i bitte behauptet, daß des kein Aufwand is? Ihr wollt Geld damit verdienen daß ihr so eine riesen Veranstaltung organisiert - daß des ned von selber geht is klar... wos host du do fia a Problem damit?
Zitat: wenn ich mich richtig erinnern kann kennst du die veranstaltung ja nur vom fernbleibenaha... und wos soi i dort? i derf jo ned amoi bei de Bewerbe starten...
Zitat: die worldgames sind kein bikefestival sondern eine weltmeisterschaft für hobbymountainbikerdes mid "Worldgames" is eh a gschickte marketingtechnische Formulierung, keine Frage... es ging rein um des, daß de "Worldgames" eine wirtschaftlich erfolgreichere Veranstaltung is ois a normales Rennen - wia ma des dann nennt is jo wurscht... willst unbedingt a Diskussion anzetteln weil ich des einfoch anders formuliert hob?
Zitat: nachdem das ja alles kein aufwand ist lade ich dich hier offiziell ein dieses jahr mal mitzuarbeiten, denn ich würde dir sehr gerne einen einblick in den arbeitsaufwand geben
wo hob´ i bitte behauptet, daß des kein Aufwand is? Ihr wollt Geld damit verdienen daß ihr so eine riesen Veranstaltung organisiert - daß des ned von selber geht is klar... wos host du do fia a Problem damit?