2002-05-27, 21:16
hmmm....ok, dass irgendwelche kranke leut mit ned TRIAL!!! 3.4m runterhupfn glaub i schon, nur i weiß ned ob i des schon machn soll, mein dämpfer schlägt jetzt scho leicht durch und i hab ihn schon fast aufs härteste eingstellt. bei mir is ja des übersetzungsverhältnis a bissl extrem (1:4), deshalb hab i jetzt a 33cm FW (gestern nomal abgmessen). i werd zwa härtere federn brauchen (bei mir sand zwa hintereinander drin). jetzt hab i aber was neues entdeckt! des wird saumäßig geil wenn i mi des trau! in ana schotterhalde an dropp von ana kante, mit a bissl anlauf sand do locker 8-10m höhenunterschied möglich. ohne schwung sands min. 6m. des wochenende werd ichs dann versuchen, bin scho gspannt ob i mi des dann a trau. ohne radl bin i scho runterghupft....da fliegst scho a zeitl. stoana hom ma a scho weggramt...najo, wird eh gfilmt wenns mi dann zerbröselt...dürfts euch scho freun
Eines der wohl zynischsten Zitate der Geschichte: Und siehe: es war alles gut. (Gott, nach Erschaffung der Welt)

Eines der wohl zynischsten Zitate der Geschichte: Und siehe: es war alles gut. (Gott, nach Erschaffung der Welt)