2008-02-11, 13:25
klana_radikala schrieb:wo bistn du gfoan dani? i woa am pöstlinberg und i bin begeistert
Magdalena und Gründberg. Danach nu da im Gebiet ein wenig urban, aber nix aufregendes....
thisy/ TC schrieb:Morgen BurschenI glaub de Bahn wird im April eigstöht, oder? Weiß aber ned wirklich genau.
I habs am Wochenend a wieda probiert mitn bikn - geht scho wieda halbwegs
i denk nächstes Wochenend wird wieder da Pöstlingberg werdn ( soferns de Bahn no ned eingstoit ham -> was wer wann des sein wird ?? )
@ melodicfarting
finds foi geil dass du da de mühe mit da HP mochst . kann ma da scho was draufladn ??
Hot irgendwer von eich a videoschnippsel programm ??
Hops ihr scho bestellt ???
Es gbt glaub i a neichs freeprogramm fa pinacle des ziemlich guad sei derfad... i schau wenn i dahoam bin nuamoi noch, wia des genau hoaßt...
MC Novalis schrieb:ur-"biker aus der gegend linz", da wo normal zB administrator steht, an speziellen "rang" bekommen, dass man erkennt wer die originalen rider (also wir) san?
thisy/ TC schrieb:@ melodicfartingbzgl Rang. Wenn ihr euch registrierts verschieb ich euch in eine Gruppe die "Rider" heißt. Ist eine AdministrationsGruppe, die dann auch den Rang "Rider" oder so ähnlich hat... Ich habs bei mir nur noch nicht umgstellt, da ich als Userid1 in der Admin, Rider und User Gruppe automatisch drinnen bin....
finds foi geil dass du da de mühe mit da HP mochst . kann ma da scho was draufladn
Wenns "Rider" seits, dann könnts automatisch im Board a weiteres Unterforum sehen... Internes haßt des. Kau ma eh ned iwasehen. Dort könts dann oafoch über die Attchaments/Daeianhänge derzeit 20MB raufladen. Werd ich aber eh natürlich noch erhöhen

Ihr könnts euch jetzt eh schon anmelden, hab heute mal wegen weiteren Webspace bereits gfragt. Dort werd ich dann die Datenbank und die Datein ummiziagn, damits dann mit Dateigrößen etc. ka problem gibt...

Bei Fragen, einfach posten