Themabewertung:
  • 1 Bewertung(en) - 5 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Biker aus der Gegend Linz?
jo stammtisch warad scho gmiadlich

hob jetzt mei hintere bremsn wieder hergricht am hitec, föd nur mehr de vorderne, wird vl. den samstag gmocht

was ned, wie schauts den aus bei ich dienstag o.so??

de streckn miass ma direkt moi testen ^^
http://www.downriders.com
Verkaufe: Kowa The Gism 40
jo bei mir passats am Di .
Wie schautsn eigendlich mit Videocams aus ? hab a bisl gschaud -> gabat scho a boar leiwande geräte de ma sinnvoll für unserre Zwecke eisetztn kinnad aber de Preise san hoid ah ned schlecht - was i gsneng hob kummt ma unter an 1000 ned weck . A spetzl von mir hot gmand dass er moi an Tag od so a leiwande cam ausborgen kann und und fümen -> aber da soit ma scho a konzept habn und hoid wirklich a boar leiwande Stoin wissn.
kling super dast da de ausborgn konst

1000 eusis sand scho hefig
drama leicht a dvd de don verkauft wird weil ma so a quali brauchn?

wos i so gseng hob sand de 120€ teile wirklich ned so besondres von da quali

wos i beisteuern kon is vl. de digi cam von meine ellis, is owa im prinzip a fotograf, owa a bissl a auflösung hods scho a beim füma und ma kon jedes einzelne bild vom film aussa nehma wen ma wü, wos sicher ned so schlecht kummt, ko ma geile montagen mochn wen mas überanonda stöd

jo, bzgl. locations mirs ma wirklich schaun

wen ma boa cams hom hed i a scho min. 2 leid de freiwillig füma daradn, mei klana bruada (dem daugts foi) und a freindinn von mir warad a bereit (z.B. firs plus, weil do soitatn scho olle dabei sein)

wir kennan e moi schladming planai, semmering o. Ä. foan, außer wir woin wirklich a video ausschließlich in linz drahn

hed bei mir direkt vorm block a klane location gfundn, ma springt zwoa ned sonderlich hoch, owa 4 - 5m weit sand ka prob.
theoretisch kennan do a 3 nebeneinander springa
und wen mas eventuell a wengal aufschüttn gehts mit da hechn nu a weng aufwärts a

woa des wochnend moi in ebelsberg, ois vereist, also driften ende nie ^^
klana_radikala schrieb:kling super dast da de ausborgn konst

1000 eusis sand scho hefig
drama leicht a dvd de don verkauft wird weil ma so a quali brauchn?

^^
na aber für sportaufnahmen braucht ma scho halbwegs a schnelles gerät
außerdem hot ma im woid sehr viele Lichtwechsel mit denen de cam a zurechtkumma soit und ned a sec. brauchn zum nachstoin .wennst a guade digicam host brauchst a fast ka fotogerät mehr weist aus am vid super serienbüder und so a zeig ausischneidn kannst . Was a a wichtige sach is is das ma Konverterlinsen verwenden kann -> wei mit am Weidwinkel od Fischeye wirken sprünge und soiche sachen glei um einiges fetter .
Des nächste Problem san de UV Strahlen auf an Berg da griegst mit de billigen Geräte a lila bild und des schaud a scheiße aus .

dvd wü i kane mochn aber i wüs herzagn kinna
unser cam hod 2 objective de gleichzeitig verwendet werden soweit i was, lila wird do sicherlich nix, und serienbilder aussa nehma kon ma, wie i gschriebn hob, a ^^

owa is hoid im prinzip doch mehr foto als filmcam, kon da jo moi probeweis an film schickn wennst wüst
nimms anfoch moi mit wenn ma des nächte moi fahrn ( wennst das griegst)
od wast zufällig wie des Teil hast ?
i werd a mein fotoaparat mitnehma -> dann wern ma anfoch moi probeaufnahmen machen
laut wetter at wirds ab morgen eh halbwegs erträglich -> kinntn ja de Römerbergstreckn auscheckn -> gforn bin is selber no ned
kenna ma gern mochn

owa i muass jeden tag bis 16,30 bzw. 17h arbeiten, donnerstag hob i bis 16h berufsschui
und freitag hea i scho uma 12e auf, susnt eventuell sonntag, owa do sogns a scho wieda schiach

1. probeaufnahmen gibts bei mir schon, 1x fixe kamera position, i spring durchs büdl, durchwegs scharf, 1x i spring aufd cam zua und cam geht kurz vorm aufprall aufd seitn, und 1x cam verfolgt komplette fahrt, und genau, 1x nu des gonze von ana größeren entfernung soweit i was ohne bewegung von der cam

is leider zgroß als anhang, werds owa boid moi ins net stön wen de des prob. behobn hobn und den link posten (im net hods don zwoa sicher ned de quali weils komprimiert is, owa sunst soitats eig. scho passn)

won hedast den zeit zwecks römerberg?
darrad sagn wir fahrn am Fr. wei nach 17:00 mochts nimma fü sinn .
Am Fr bin i a so was umma 12 daham -> kinntn uns ja bei mir treffn
no schnoi was fressn und dann mitn 26a aufifohrn
wenn i a nur annähernd a ahnung hedad wo etc. XD

außerdem her i erst gegn 12 auf zum arbeiten, don zwischen 30 und 60min. heimweg, eine ins bike gwandl, auffe aufs bike, quer durch die stadt, nu amoi a stund

essn is ned so tragisch, des werd i scho aushoitn

und wos soi i mitnehma? de cam von de ellis oda foa ma afoch so moi zum location checkn?

i kennad owa a theoretisch glei in da vollen montur mim dh bike in arbeit foan und don direkt von der arbeit zum treffpunkt, darad zeit sparn

also wo soi i wann sein?
Darad sagn da ruaf ma uns am Fr anfoch zamm .
Kinnen uns ja a anfoch am Taubenmarkt treffn und mitn 26 am Römerberg fohrn ( was i mi no erinnern kann fahrt der imma umma X:15 und X:45 )
Schau ma dass ma uns so boid wie möglich treffn mechat mi wirklich a bisl mit de cams spühn -> i werd a no an Weitwinkelconverter und a stativ mitnehma
Vielleicht kann i ma a no a gscheide Slr mit a boar Blitze ausborgen.
Wie schauts eigendlich mit de ondan leid aus ?? -> da is ja gans ruhig gwordn
i was ned wos mid de los is
owa sonderlich fü online sands ned

bzgl. cam:
mei mum gibts mir ned ind hond hods beschlossn solong i söwa a foa XD

taubenmarkt klingt ned schlecht, des miassat si eig. ausgehn bis 12:15
und fois ma den ned eriwischen foa ma kurz am hauptplatz, do muass i moi an 2,5m flat drop testen neben der stiagn vom glanda owa (de wand)

i glaub des wird a gscheide schlammschlacht, ois wird schmelzen und don wiads lustig Smile

hoffenlich sand kane eisstickln mehr über, do hods mi heid scho gnuag herum draht ohne de spikes XD
manst du da beim abi
des is scho a bisl krank -> auserdem griegst da ja kane 5 km/h zam auf dem Klanda Oda ?
najo i nimm cam auf jeden fall mit -> hab ma extra an hardcase rucksack checkt -> da soits dann scho halbwegs geschützt sein .
Wie schautsn eigendlich mitn stammtisch aus ?? wenn man erst nächste Wochn machn kinnt man bei mir machn -> is eh ziemlich zentral
und wir kinnt glei sinnfoll a boar ideen zamschreibn und uns villeicht a boar vids glei anschaun und a bisl was abkucken
Wenn ma a boar leid werdn bau i sogar in BEamer auf :-)
Oiso i sag amoi : MO 14.01.08 Stammtisch bei mir Gärtnerstr. 8 ( bei da oidn VHS ) Start 19:00 ??
also sooo krank is des goaned find i
außerdem braucht ma a boa kranke aktionen und sturzszenen für a guades vid. Wink

dh wens auto mäßig ned zoag is moch is ziemlich sicher
najo, wen i obn start am anfang, glei losstartn in am klan gong, über de 1. kantn, bis zur abrisskante weiter, foi auffe zahn und bissl weiter tretn, volle körperspannung und so fü wie möglich söwa weck federn von der landung
miassast scho funktioniern denk i ^^

a spezl in ampfelwang hod des guad ausdruckt: go big or go home Wink

stammtisch klingt super, von mir aus geht des fix

i werd noch da oabeid moi den dani onruafn und frogn wos mid erm los is
zeas eich olle! und a guads neichs! bin wieder da!

was tut si so bei euch? wie wann wo is was los? was hab i verpasst?

wann is wieder treffen? nächste woche?

bin grad am suchen, zwecks an gscheiten digi-camcoredr. da gäbs von samsung a so a sport teil (sprietzwasser- und stoß-fest, und a externe kamera-linse (helmkamera) is a dabei) klingt scho mal ned so blöd (auflösung is halt nur PAL, aber des sollte für eigentlich soweit alle gängigen wiedergabe geräte a ordentliche quali liefern)

greetz
WAS AN INTELLIGENZ FEHLT, WIRD DURCH WAHNSINN ERSETZT !

if the bass is too hard, kick it harder! :twisted:

visit ! : http://www.dancefire.net
bzgl. cam corder kon i ned fü sogn, klingt owa leiwaund Smile

jo, zum thema wos is los:

freitag 12.15 aufn römerberg, fois der bus verpasst wird drop i seitlich von dera wand am hauptplatz, thisy nimmt cam mit statif etc. mit
und don foa ma hoid um 12.45 aufe mim 26er

und stammtisch gibts a gerücht von montag 19h beim thisy

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Sophienhöhe biker kumpel gesucht Crasy Downhiller 0 3,855 2016-11-24, 21:21
Letzter Beitrag: Crasy Downhiller
  Suche downhill kollegen im raum linz/mühlviertel hoehfi 1 9,075 2016-09-09, 13:27
Letzter Beitrag: klana_radikala
  Biker Gesucht in und um Nördlingen jimmybones455 1 7,199 2016-08-26, 21:24
Letzter Beitrag: Sanyo13
  Biker Freunde Ruhrpott Ruhrgebiet Oberhausen Essen Duisburg Bochum Düsseldorf Jakuma 0 3,554 2016-07-30, 22:27
Letzter Beitrag: Jakuma
  Biker vom Raum Scheibs, Amstetten, Wieselburg, Waidhofen/Y (NÖ) da? da_matsches23 22 32,706 2016-05-31, 08:42
Letzter Beitrag: dertetris
  LEUTE AUS DER GEGEND HIER? (Darmstadt / Hessen) martiboxer 4 5,764 2015-11-29, 18:48
Letzter Beitrag: sebastian18
  Frankfurt: Trails und After-Work Biker Treffs MeiklKnight 3 4,149 2015-01-15, 07:30
Letzter Beitrag: Bhai
  Suche Biker in München und Umkreis bikegirl 5 3,884 2014-05-25, 21:01
Letzter Beitrag: DHBullet
  Taunus Biker gesucht... Blue_Devil 1 2,773 2014-04-21, 17:24
Letzter Beitrag: Vitamin B
  Suche Freeride Biker in Erfurt boston.ben 1 2,940 2014-03-04, 21:29
Letzter Beitrag: dhtristan

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste