Bewertung:
0
also des radl gibts mit fox dämpfer @rooky
allerdings weiss ich net obs des jetzt wirklich serienmässig auch mit am 1.5" Steuerrohr gibt ich hab irgendwo mal a bild von am prototypen damit gesehen aber noch nie obs jetzt so in serie geht oder net.
Bewertung:
0
hannes wasst eh....
wenn du da a fly kaufst, oba daun......
....daun, daun muasst mi unbedingt amoi foahrn lossn!!!! i bin jo der meinung, das des des optimale dh-race bike fia unsare verhältnisse sein miassat. mit ana boxxer, gscheite bremsn sowieso etc. und ausschauen soooooo geil. huijuijuijuiiii....
zum thema service kann i nur sogn, dass mir auf a email anfrage binnen ana stund ausführlichst geantwortet hobn und a so frei worn zuzugeben, dass gscheiter is i loss mei steuerrohr in eu richten, bzw. hobns ma provisorische "handwerker"-tips gebn, und zwor ausführlichst!
wenn hoit wirklich wos hin wird, is wahrscheinlich scho a schas... wenn das wörtchen wenn nicht wär usw.
i find des bike anfoch nur geilstens!!!
Bewertung:
0
Also ich versteh nur nicht ganz, warum du des Teil mit einer Sherman fahren willst?? Würd da nicht eine Boxxer oder Dorado besser rein passen?
Bin aber generell der Meinung, dass des Bike zu Teuer is für des was es kann!!
Meine Tipps: SantaCruz Bullit, Fushion Whiplash, Ellsworth Dare!!!
Bewertung:
0
was kost denn des Dare in europa?
Bewertung:
0
es gibt irgendwie immer leute die anderer meinung sind als du des is ja grad des gute an eim forum
ich hab wegen dem tube nachgefragt. die entsceidung
musst du sowieso allein treffen aber ich hab jetzt seit
ca. 1 monat mit bikeattack komuniziert und hab mir am montag des tube bestellt. soll angeblich ende januar kommen. wenns irgendwelche probleme gibt geb ich euch bescheid mi nem fetten hassbrief
aber ich geh davon aus das es keine gibt.
ich find auch das foes sehr geile bikes baut