Bewertung:
0
ja ja flo .- mal schauen du hast ja ne chance in tauplitz odr.
na dann bis dann
Bewertung:
0
HY Leute!
Zur Aufklärung:
Wie i mein eigentlichen finallauf gstartet hob wor schon Start/Stop nur da Starter hot mi nicht mehr aufdaholtn und da erste Strecken Posten hot ma a rote Flagge gezeigt, die i i oba auch nicht gesehen hob( i schau holt nit auf Leute nebn der Strecken): Die onderen Streckenposten hätten mich aufhalten sollen..hom nur entweder ka Flacke kop oder Drauf vergesssen.
Knop for da ersten Waldeinfahrt sieh i donn den Gö mit ausgeränkter Schulter for mir aus da Strecken kriachen...er hot mi zwor nit behindert doch donn wors mit meiner Konzentration aus und bin donn a bor Kurven weite auf da Fressen glegen!
Vor der Steilen Waldeinfahrt san donn weil da Streckenposten geglaupt hot dos rennabruch is Zuschauer for mir in da Strecken gstonden, die grod noch auseghupft sein! Weiter Unten hots mi donn gleich nochamol gschmissen!
(3.18 mit zwa Stürtze is ä a guate Zeit)
Wie i nocha ins Ziel kummen bin is die Renate zu mir und hot gsogt dos Rennabruch wor und dos i nochamlo fohrn darf wenn ich will!
So bin i nochamol aufe hob ma am Lift an holben Lita Cola einegezogen und hob oben ä schon voll blau noch schnell mei schaltwerk zurechtgebogen.
Jo und donn bin i noch amol gfohren und hob ohne Sturtz a 3.07 zeit erreicht.
Im Zíel hoben donn ä schon olle geglaubt dos i gwunnen hob.
Nur donn is die Renate nochamol zu mir herkummen und hot gmant dos sich fohrer beschwert hom und dos des Problem is dos i die rote Flacke nit gsegn hob und dos die onderen Streckenposten sie mir nit gezagt hom! Und außerdem dos i nit direkt durch die leute in da Strecken oda durchn Gö zu Fall gekommen bin und des gonze würde wenn i jetz als sieger dosteh murtz ane Probleme mochn weil des olles donn a Streitfrage is!
I hob nocha gmant dos es mir liaba is dos sie ma denn Lauf aberkennen bevor es irgendane Problem mit andre Fahrer gibt bzw dos mir donn ane Leut wegen sowos Stress mochen!
Somit is holt mei zweiter Lauf ungültig!
Ach jo da Finne is an dem gonzen nicht beteiligt...den er wor der erste fohrer der zu mir gekommen is und mir für meinen Sieg gratulieret hot, bis i ihn aufgekärt hob dos doch er der sieger ist. Des hot er slebst nicht versanden!
Bewertung:
0
danke für die aufklärung...möcht i a ned in deiner haut steckn!
Bewertung:
0
Somit konn i donn de eh den wahren Sieger gratulieren! Auch wenn's auf der Ergebnislisten anders steht - Gratuliere für die Zeit!
Und gute Besserung an Gö!
Bewertung:
0
wo gibst denn die ganze ergebniss liste??????
Bewertung:
0
also das finde ich nicht gerade witzig!!!!!!!!!!!!