2001-09-03, 17:17
Ganz interessant: Hab auf der Intense hp gelesen, daß bei Schäden die nicht von der Garantie betroffen sind, diese bei Intense repariert werden und es wird nur der Materialpreis berechnet, keine Arbeitszeit. Denke mal, das bißchen Schweißdraht kann ja nicht soviel kosten
)
Wenn ich einen Rahmen in Europa fahre wird mir das zwar auch net viel bringen weil den Rahmen hinundherschicken dauert wahrscheinlich ein Jahr....aber immerhin, bei zb.: HC gibts sowas nicht...(eh klar, die würden ja überhaupt nicht mehr zum normalen arbeiten kommen >:-)
O-Ton Intense:
WHAT'S THE WARRANTY ON INTENSE FRAMES?
INTENSE frames are covered for two years on manufacturer's defects only. Damaged frames not covered under warranty can be repaired for material cost. We don't charge for labor costs on repairs. You must get an R.A. number prior to returning any damaged goods. Product returned without and R.A. number will not be accepted. To receive an R.A. number, call 909-678-4576 and speak with the warranty department..
:-)

Wenn ich einen Rahmen in Europa fahre wird mir das zwar auch net viel bringen weil den Rahmen hinundherschicken dauert wahrscheinlich ein Jahr....aber immerhin, bei zb.: HC gibts sowas nicht...(eh klar, die würden ja überhaupt nicht mehr zum normalen arbeiten kommen >:-)
O-Ton Intense:
WHAT'S THE WARRANTY ON INTENSE FRAMES?
INTENSE frames are covered for two years on manufacturer's defects only. Damaged frames not covered under warranty can be repaired for material cost. We don't charge for labor costs on repairs. You must get an R.A. number prior to returning any damaged goods. Product returned without and R.A. number will not be accepted. To receive an R.A. number, call 909-678-4576 and speak with the warranty department..
:-)